Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, "Amaç çiftçimizin yükünü hafifleterek üretime katkı sunmaktı elbette. Bugün burada bir yıl önce atılan müşterek tohumun bugün meyveye durduğunu görüyoruz, tanık oluyoruz. Tohumu atan iki güzide kuruluşumuz PTT ve Tarım Kredi" açıklamasında bulundu.
#Cahit TurhanTürkiye ortalamasına göre yüzde 40 daha az yağış alan Konya’nın bereketli topraklara sahip olduğunu dile getiren DenizBank Genel Müdürü Hakan Ateş, “Konya için sulama büyük önem taşıyor. Ancak bu noktada bize umut olan bir Konya Ovası Projesi var. Bu proje ile 8 il suya kavuşacak. Böylece 2 milyar TL’lik bir üretim değeri artışı olacak” dedi.
#GazetehaberleriCHP’nin ekonomi, demokrasi, eğitim, toplumsal barış ve dış politika konularındaki beş temel soruna çözüm önerilerine yer verilen seçim bildirgesinde, ekonomik vaatler dikkat çekti. Bildirgede ‘Anadolu Kalkınma Kuşakları Projesi’ yer aldı. Projeye göre Türkiye beş kalkınma bölgesine ayrılacak ve buna göre politikalar izlenecek.
#CHP9 yıldır Türkiye’nin tüm illerine yayılan finansal okuryazarlık ve bütçe yönetimi projesi ‘Paramı Yönetebiliyorum’ kapsamında yaklaşık 1 milyon kişiye birebir eğitim verildi. 1900 gönüllü eğitmen ile geniş etki alanına ulaşan projeyle 6 farklı sürdürülebilir kalkınma hedefine de katkı sağlanıyor.
#Haber30 Mart’ta yapılacak yerel seçim öncesi Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti), Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) ve Milliyetçi Hareket Partisi’nin (MHP) İstanbul, Ankara ve İzmir’deki belediye başkanı adaylarına ‘işsizlik ve eğitim’, “trafik ve ulaşım” ve “engelliler”e yönelik projelerini sorduk. Mesleki eğitim ve istihdam yaratma hepsinin gündeminde. Trafik çilesine çözüm ise yol ve kavşak yapmakta değil, raylı sistemler, deniz ulaşımı ve trafik koordinasyon merkezleri. Bazı adayların hedefi ulaşımı başta öğrenciler için 1 TL’ye indirmek. İşte adayların gerçekletirmeyi vadettikleri projeleri.
Business to Consumer (İşletmeden Tüketiciye) e-ticaret hızla büyüyor. Bu yeni ve geleceğin satış kanalı, KOBİ’ler ve mikro ölçekli işletmeler sınıfındaki esnaf için adeta can simidi olmuş durumda. Peki henüz bu alana uzak duran işletmeler nasıl bir yol izlemeli. İşte size yol haritası.
KÜRESEL krizin damgasını vurduğu 2009 yılı, KOBİ’ler açısından da zorlu bir yıl oldu. Bu dönemde finansman kaynaklarına ulaşmakta zorlanan pek çok şirket, mevcudu korumak isteyen bankalarla karşı karşıya kaldı. Ancak son aylarda gözlemlenen ‘kıpırdanma’, 2010’un 2009’dan daha iyi geçeceği yönündeki beklentileri artırdı. Krizde ayakta durmayı başarmış, yapısal sorunlarını aşmış KOBİ’ler 2010’da bankaların en iyi müşterisi olacak.