Türk şirketlerinin birçok gelişmiş ülkenin özel sektörüne kıyasla organizasyon olarak daha çevik ve daha tutarlı davranabildiğini belirten Simon-Kucher&Partners Global ortağı Cem Balıkçıoğlu, Türk iş dünyasının salgın performansını değerlendirdi. Balıkçıoğlu, “Türkiye’deki özel sektörün geri dönüşü gelişmekte olan ekonomilere göre daha iyi bir performans gösterdi” dedi.
#GazetehaberleriSIMON-Kucher&Partners’ın dünya çapında gerçekleştirdiği araştırmaya göre ‘kasım indirimleri’ ve ‘siber pazartesi’ bütçeleri geçen yıldan bu yana azalsa da online alışveriş ve anlık gelişen satın almalar pandemide artış gösterdi. Tüketici tercihleri incelendiğinde, ülkelerin çoğunda tüketicilerin çevrimiçi alışverişe yöneldiği görüldü.
#GazetehaberleriSimon-Kucher&Partners’ın dünya çapında gerçekleştirdiği araştırmaya göre "Kasım İndirimleri" ve "Siber Pazartesi" bütçeleri geçen yıldan bu yana azalsa da online alışveriş ve anlık gelişen satın almalar artış gösterdi.
#Pandemi20 Milyar TL’ye yaklaşan hacmiyle Türk e-ticaret sektörü bir sonraki büyük adım için hazırlanıyor: Omni-channel, yani bütünleşik kanal yönetimi. Şirketler tarafından genellikle ayrı olarak yönetilip ele alınan online ve fiziki mağazalar, müşterilere göre her geçen gün daha da iç içe geçiyor. Uluslararası yönetim danışmanlığı şirketi Simon-Kucher & Partners’ın İstanbul ofisi tarafından Türkiye genelinde yürütülen çalışmada, Türkiye’deki e-ticaret tüketicilerinin ortalamada yüzde 53’ünün satın alım sürecinin herhangi bir anında birden fazla satış kanalı tercih ettiği ortaya çıktı.
#Mobil