Türkiye’de yenilenmiş telefon pazarında hizmet veren EasyCep, Sia Insight ile yaptığı ‘Tüketici Tercihleri Araştırması’nın sonuçlarını açıkladı.12 ili kapsayan, son iki yıl içinde akıllı telefonunu değiştiren kişilere odaklanan araştırma sonuçlarına göre tüketicilerin telefon değiştirme sıklığı ortalama 3.2 yıl.
#Tüketici Tercihleri AraştırmasıUEFA Şampiyonlar Ligi sponsoru olan Pepsi, TSYD işbirliğiyle futbolu desteklemeye ‘Pepsi Yıldız Futbolcu Seminerleri’ projesi ile devam ediyor. Pepsi ve 11 ilde 1700 üyesi bulunan Türkiye’nin en önemli basın kuruluşlarından biri olan Türkiye Spor Yazarları Derneği (TSYD) geleceğin futbolcuları için bir araya geliyor.
#PepsiDr. Fatoş Karahasan, Açılın Gençler Geliyor adlı kitabıyla Türkiye’deki Y ve Z kuşaklarını analiz etti. 15 ilde, 15-24 yaş arası gençler üzerine yapılan bir araştırmaya dayanan kitaptaki verilere göre, Türkiye gençliği ekonomiye güveniyor ama Türkiye’nin en büyük sorunlarının başında ekonominin geldiğini düşünüyor. Cep telefonsuz bir hayat düşünemeyen Türkiye gençliğinin yüzde 97’si e-kitap okumamış.
#Açılın Gençler GeliyorKonferansta paylaşılan iki araştırma kadınların sosyal ve ekonomik alanın nasıl dışında kaldığının endişe verici gerçeğini ortaya koydu. Konda’nın araştırmasına göre 14 yaş üstü kadınların 20 milyonun, SiA Insight’ın yaptığı araştırmaya göre de 14-25 yaş arası 2 milyon kadının evde oturduğunu gösteriyor.
#Kadının Gücü KonferansıKadınların toplumsal yaşamdaki güçlü seslerini duyurmak ve ilham veren hikayelerini daha geniş kitlelere ulaştırmak amacıyla yola çıkan “Kadının Gücü Konferansı” düzenlendi. Hurriyet.com.tr, Raffles İstanbul’da gün boyu süren etkinlikten canlı yayınlarla konuşmaları aktardı.
#Kadının Gücü