Post-it, Scotch-Brite gibi ürünlerin yaratıcısı, 25 milyar dolar cirolu 3M’in CEO’su George Buckley, ’ilginç’ ve ’dinamik’ bir ülke olarak tanımladığı Türkiye’de kriz nedeniyle, bir miktar yavaşlama olsa da yönlerinin büyümekten yana olduğunu söyledi. Buckley, "Biraz duraksama, hafif düşüş olur ama burada asla yere çakılmayız" diye konuştu.
Kendinden yapışkanlı not kağıdı Post-It’in mucidi 3M’in temizlik ürünleri markası Scotch Brite, dünyada 200 ülkede satılıyor ama Türkiye’nin bunların içinde özel bir yeri var. Avrupalılara oranla ev temizliğine daha fazla vakit ayıran Türkiye, Scotch Brite’ın en gözde ülkelerinden biri.
3M'in Avrupa, Ortadoğu, Afrika Bölgesi Başkan Yardımcısı Inge G. Thulin Türkiye'ye geniş iç pazarı nedeniyle yatırım yaptıklarını, sadece ucuz işgücü var diye hiç bir ülkeye yatırım yapmayacaklarını söyledi. Thulin, ‘‘İstikrarsızlığa rağmen Türkiye'de hızlı büyüyoruz’’ dedi.