Magazin Gazetecileri Derneği tarafından 26’ncısı düzenlenen Altın Objektif Medya Meslek Ödülleri’nin kazananları belli oldu. Hürriyet gazetesi “yılın haberi” ve “yılın röportajı” kategorilerinde 7 ödüle hak kazandı.
#Altın Objektif Medya Meslek Ödülleriİstanbul Unkapanı’nda 2 komşu dükkânın ortakları tarafından kurulan muhafazakâr giyim markası Zühre, yurtiçi ve yurtdışında 700 mağazaya ürün veriyor. 5 yılda 10 mağaza açmayı planlayan şirket, 50 olan bayi sayısını da 200’e çıkarmayı hedefliyor. İhracatta bugüne kadar Körfez ülkelerine odaklanan Zühre, Amerika, Rusya ve Avrupa’da da büyümek istiyor.
#GazetehaberleriMücevher İhracatçıları Birliği (Jewellery Turkey-JTR) Başkanı Mustafa Kamar, geçen yıl nisan ayında gerçekleşen seçimler sonrası göreve başladığı günlerden itibaren sıklıkla Ankara’nın yolunu tuttu. İlgili bakanlara, bürokratlara sektörü anlatmaya, sorunlarına çözüm aramaya çalıştı. Ziyaretlerinde öncelikle şu noktanın altını çizdi:
#YazarTürkiye kuyumculuk piyasasının önemli isimlerinden meşhur Hacı Mustafa Kamer’in torunlarından Mustafa ve Aytaç Kamer, İtalyanlar gibi itibar sahibi olmak için 1998’de kurdukları ‘Roberto Bravo’ markasıyla büyük bölümü ihracattan olmak üzere 40 milyon dolar ciroya ulaştı. Markanın Moskova’da 10 mağazası var.
#Hacı Mustafa KamerSon birkaç yıldır lüksün parlayan yıldızı mücevher. Öyle ki, ünlü giyim ve aksesuvar markaları bile ardı ardına mücevher koleksiyonlarına imza atıyor. Üç yıldır Paris’te lüks mücevher koleksiyonlarının ön gösterimlerini takip eden marka ve iletişim danışmanı Özlem Güsar bu yeni trendi anlattı.
Kazakistan’ın yeni sembolü Han Çadırı Alışveriş ve Eğlence Merkezi, dünyaca ünlü markalara ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor. Orta Asya’nın en büyük alışveriş ve eğlence merkezi Han Çadırı’nın 5 Temmuz “Astana Günü”nde yapılacak görkemli açılışına dünyadan çok sayıda devlet başkanı, sanatçı, siyaset ve işadamı katılacak.
25 yıl önce kurulan Motif Kuyumculuk, 1998 yılında Roberto Bravo adını aldı. Marka zamanla, ithal ettiği ürünlerle Rus ve Doğu Avrupa ülkelerine açıldı. Ardından Türk ve yabancı tasarımcılarla kendi takılarını üretmeye başladı. Şimdi İtalya, Rusya, Ukrayna, Yunanistan ve Moskova gibi 11 ülkede mağazaları var. Küpeden broşa, bilezikten yüzüğe kadar corner’larında pek çok ürün satan Türk marka, geçtiğimiz haftalarda da Nişantaşı City’s alışveriş merkezinde İstanbul’daki ilk mağazasını açtı.