Oysa artık günün ya da gecenin herhangi bir saatinde, kafanıza estiği anda sevgilinizi, eşinizi, dostunuzu kapıp kendinizi Bodrum’u, Çeşme’yi aratmayan bir plaja atabilirsiniz... Öyle ya belediyenin son ölçümlerine göre Florya’daki Güneş plajının koliform oranı (12) Türkbükü’ndeki Hebilköy plajından (16) düşük...
Nestle Türkiye İcra Kurulu Başkanı Reinhold Jakobi, tüm üretim aşamaları Nestle Türkiye’de gerçekleştirilen hazır Türk Kahvesi ‘Falcı’nın çok başarılı olduğunu belirterek, “Falcı şu anda Türkiye’de, hazır Türk kahvesi kategorisinde yüzde 30 paya ulaştı. Hatta o kadar başarılı oldu ki, 10 ülkeden talep var. Üretim kapasitemizi artırıp ihracata başlayacağız” dedi.
TENEKE kutulardaki paslanma sorunu, alkolsüz içecek pazarında tamamen alüminyuma dönülmesine neden oldu. Geri dönüşümde teneke kutular için 25 kuruş olan kilogram fiyatı, alüminyumda 1.5 TL olunca, bu duruma da en çok geri dönüşümcüler memnun oldu. Teneke ambalaj ise yağ, konserve, salça gibi ürünlerde kullanılıyor.
GENÇLERİN hararet gidermek için buzlu çaya yönelmesi, 2008 yaz sezonunda ürün yelpazesinin genişlemesini sağladı. Nar, böğürtlen, maroela gibi kırmızı meyvelerin aromalarını içeren yeni ürünleri piyasaya süren firmalar, bu yeni tatlarla yüzde 40 büyüme yakaladı. Lipton ve Nestea’nin hakim olduğu pazarın 70 milyon dolara ulaşmasıyla Aroma’nın ardından Ülker’de buzlu çaya girdi.
Coca-Cola İçecek Yönetim Kurulu Başkanı Tuncay Özilhan, "1 milyar YTL’yi aşkın ciromuzla Avrupa’nın 4’üncü, dünyanın 13’üncü şişeleyicisi konumuna geldik" dedi. Coca-Cola İçecek CEO’su Michail O’Neill, Kuzey Irak’ta bir şişeleme fabrikası kurmayı planladıklarını bildirdi. O’Neill, özellikle Ortadoğu ve Orta Asya’nın üretim radarlarında olduğunu belirtti.
En çok sıvı tükettiğimiz yaz ayları, aynı zamanda yeni içeceklerin piyasaya sürüldüğü bir dönem. Türkiye’de yılda toplam 22 milyar litre ambalajlı içecek tüketiliyor. Bunun 400 milyon litresini meyveli içecekler ve meyve suları, yaklaşık 2 milyar litrelik kısmını kola, gazoz gibi gazlı içecekler oluşturuyor.