Merakla beklenen Efsane Cuma (Black Friday) indirimleri başlıyor. Seçili ürünlerde %80'a varan indirimlerin olacağı Efsane Cuma her yıl kasım ayının bir geleneği halinde geldi. Dünya çapındaki alışveriş çılgınlığı Efsane Cuma (Black Friday) için hem mağazalarda hem de e- Ticaret sitelerinde pek çok ürünler alışveriş severleri bekliyor olacak. Peki, Efsane Cuma indirimleri (Black Friday) ne zaman başlayacak? İşte Efsane Cuma indirimleri tarihi...
#Efsane Cuma İndirmleriKoronavirüs (COVİD-19) salgınının dünyayı ve Türkiye’yi etkisi altına aldığı 2020, online alışverişin hız kazandığı bir yıl oldu. Verilerin ortaya çıkardığı sonuçlar, pandeminin sosyal mesafeyi zorunlu kılmasıyla birlikte tüketicinin e-ticaret algısında değişim olduğunu da gözler önüne seriyor.
#AlışverişAralarında Adidas, Asus, Arnica, Brita, Bosch, Calvin Klein, CAMPER, Canon, Crocs, DeFacto, Delta, Dove, Duracell, Sony, Gillette, Grundig, JBL, Jack and Jones, Kinetix, Kodak, Koton, L'Oréal Paris, Lego, Lava Metal, Lenovo, Lumberjack, MSI, Nivea, Omo, Paşabahçe, Philips Avent, Xiaomi, Polaris, Pril, Quiksilver, Russell Hobbs, PUMA, Sinbo, Slazenger, Stanley, Tefal, Vileda, Whiskas ve Yale gibi prestijli markaların da bulunduğu, elektronikten oyuncağa, modadan evcil hayvan ürünlerine birçok kategoride geniş bir seçkiden binlerce üründe büyük fırsatlar ve çok daha fazlası Amazon.com.tr’de. <br><br>Bu bir ilandır
#AmazonTüm dünyayı etkisi altına alan yeni tip koronavirüs pandemisinin ardından evden çalışma sisteminin tercih edilmesi, tatil alışkanlıklarının değişmesi ve uzaktan eğitim sistemine geçilmesi; e-ticaretteki tüketim alışkanlıklarını da yeniden belirledi.
#PandemiBizler dijital dünyanın hızlı değişimini yaşarken, “gelecek” kelimesi geçmişe nazaran belki de hem şirketler hem de bireyler olarak artık en çok kullandığımız kelime durumunda. Geleceğe hazırlanmak, geleceği yakalamak, geleceğe yön vermek gibi sözler etrafımızı sarmış durumda. Peki bizler geleceğe hazırlanmaya bu kadar çok odaklanmışken, bu hazırlanmanın sağlıklı olabilmesinin ‘şimdi’ye odaklanmaktan geçtiğinin ne kadar farkındayız? Bu yazımda şimdiden yola çıkarak geleceğe sağlıklı bir şekilde yol almamıza katkı sağlayacak “tasarım odaklı düşünce”den bahsedeceğim.
#Ecehan ErsözCOVID-19 sonrasında e-ticarete talep artarken, e-ticaret sitelerindeki eksikler, müşteri memnuniyetini ve alışveriş dönüşüm oranlarını olumsuz etkiliyor. Bu kapsamda Digital Exchange CEO’su Emrah Pamuk, online alışveriş dünyasında en sık yapılan hataları değerlendirdi ve e-ticaret sitelerinin dikkat etmesi gereken noktaları açıkladı.
#AlışverişDHL Uluslararası E-İhracat Konferansı’nda dünyanın yeni milyonerlerini yetiştiren sektör olan uluslararası e-ticaretin geleceği ve Türkiye’nin bu büyüyen pazardaki yeri tartışıldı. 2018’de e-ticaret gelirleri 50 milyar TL seviyesine ulaşan Türkiye’nin 2019’da yüzde 35’lik bir büyüme göstermesi bekleniyor. Türkiye, 2018-2022 yılları arasında yıllık bileşik yüzde 12 büyüme oranıyla en hızlı büyüyecek ilk 5 e-ticaret ülkesi arasında yer alıyor.
#YoutubeDijital pazarlama platformu SEMrush, Türkiye’nin önde gelen 4 ana sektörünü mercek altına aldı ve arama motorlarında üst sıralarda çıkmak için en fazla talep gören anahtar kelimeleri belirledi. Buna göre Türk tüketici, hızlı kredi çekip gayrimenkul fırsatlarına bakıyor, kiralık araç ve akıllı telefon modellerini araştırıyor.
#SemrushAmazon’u Türkçe kullanmayı tercih eden herkes, artık Amazon.de’nin mobil alışveriş uygulamasını da Türkçe olarak kullanabilecek ve kendi ana dilinde rahatça alışveriş yapabilecek. Uygulamada; sipariş ve kargo bilgilerinin yanı sıra uygulamanın gezinti menüsü, yardım sayfaları ve milyonlarca ürün adına da Türkçe olarak ulaşılabilecek.
#AmazonAlışverişi yeniden ele alan ve hem alan hem veren tarafa sorumluluklarını hatırlatacak şekilde yeniden yorumlayan Satsuma, Türkiye’den bir girişim. Mobil alışveriş uygulamasıyla sosyal ve sorumlu alışveriş konseptini yaratan Satsuma, bugüne kadar elde ettiği gelirin yüzde 20'sini bağışlara aktarmış durumda.
#SatsumaDefne Telekomünikasyon son olarak Azerbaycan’ın en büyük GSM operatörü olan Azercell’in de çözüm ortağı oldu. Ana merkezi Türkiye’de bulunan Defne Telekomünikasyon’un Birleşik Arap Emirlikleri, Özbekistan ve Hindistan’da ofisleri bulunuyor. Peki Defne Telekomünikasyon tam olarak neler yapıyor?
#Defne Telekomünikasyon