Güncelleme Tarihi:
'Sosyal ve sorumlu alışveriş cebinizde' mottosuyla hayata geçen Satsuma'da toplam satışların yüzde 20'si kadar bağış yaratılmış durumda.
Ekim 2016 itibariyle hayata geçen Satsuma, bağımsız tasarımcıları, butikleri ve stil sahibi kişileri biraraya getirerek özgün ürünleri ve özenle seçilmiş ikinci el eşyaları hem mobil uygulamada hem de tasarım pazarlarında kullanıcılarına sunuyor.
Özgün tasarımcıların ürünlerini, stili ile fark yaratan kişilerin özenle seçilmiş eşyalarını, vintage butiklerin seçkilerini ve STK’ların bağış toplama amaçlı sattıkları ürünleri kullanıcılarına sunan Satsuma, bu özellik sayesinde şu ana kadarki toplam satışların yaklaşık yüzde 20’si kadar bağış yaratılmış durumda.
Bunun yanında Satsuma kullanıcıları dilerlerse satışlarından elde ettikleri kazancı Açık Açık (acikacik.org) platformundan seçilen vakıflardan birine bağışlayabiliyor.
Bağımsız tasarımcıları, sürdürülebilir modayı, sosyal ve sorumlu alışverişi destekleyen uygulama doğaya, insana ve yaşama fayda sağlayarak maksimum alışveriş deneyimi yaşanmasını amaçlıyor.