Beşiktaş Kulübü için hazırlanan "BJK SuperApp" mobil uygulamasının tanıtımı yapıldı. Beşiktaş Kulübü Başkanı Hasan Arat, "Kulüpler taraftarlarına 'Bize bir şey verin' derdi. Burada durum başka. Burada herkes, hem Beşiktaş hem ortaklarımız hem de taraftarlarımız kazanacak" dedi.
#BeşiktaşÖdeme teknolojileri şirketi Mastercard, Türk mühendisleri tarafından geliştirilen dijital ödeme çözümü Masterpass’in önümüzdeki dönemde Masterpass Teknoloji Hizmetleri A.Ş. çatısı altında faaliyetlerini sürdüreceğini duyurdu.
#MastercardMastercard Türkiye’nin UEFA Çocuk Fonu işbirliği ve Save the Children uygulayıcılığında deprem bölgesinde kurduğu Umut Sahaları, deprem bölgesindeki genç yürekleri hayata bağlıyor. Bu sahalarda uzman psikologlar hakemliğinde futbolun iyileştiren versiyonu ‘Futbol3’ oynayan gençler hayata ve çevresine yeniden güvenmeyi öğreniyor. Hatay’daki özel maçları Mastercard Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Avşar Gürdal ile birlikte izledik. Avşar, yaklaşık 1000 gence dokunulan Umut Sahaları’nı yaygınlaştıracaklarını söyledi.
#Mastercard TürkiyeÖdeme teknolojilerinin öncü şirketi Mastercard, yolculuk sırasında dijital ödemelerin avantajlarını yaymak için çalışmalarını sürdürüyor. Akıllı şehirler için yenilikçi ve güvenli ödeme çözümleri sunan Mastercard’ın Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Avşar Gürdal, “Şehir içi ulaşımdan otopark ödemelerine, tünel geçişlerinden köprü geçiş ödemelerine ve yakıt alımlarına kadar sunduğumuz ödeme çözümleri ile kurumlara kolaylık sunarken, tüketicilerin güvenle hareket edebilmelerini sağlıyoruz” dedi.
#Sponsorlu İçerikİstanbul’da 10 Haziran akşamı oynanacak dev Şampiyonlar Ligi finali için geri sayım sürüyor. Atatürk Olimpiyat Stadı’nda Inter ile Manchester City’nin karşılaşacağı müsabakayı tüm dünya yakından takip edecek. Şampiyonlar Ligi’nin ana sponsoru Mastercard ve Garanti BBVA Ödeme Sistemleri ortak düzenledikleri bir toplantıyla, dev finale dair ekonomik verileri paylaştı.
#Şampiyonlar Ligi FinaliArtan e-ticaret alışverişlerinde hem tüketiciyi hem de işletmeyi koruyan Mastercard’ın küresel Maskeleme Teknolojisi (Tokenization) Türkiye’de de kullanıma sunuldu. Türkiye’de ilk defa Mastercard ve Garanti BBVA iş birliğiyle, BonusFlaş uygulaması üzerinden hizmete erişen yeni teknolojiyi Mastercard Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Yiğit Çağlayan ve Garanti BBVA Ödeme Sistemleri Genel Müdürü Çağrı Süzer ile konuştuk. (Sponsorlu İçerik)
#Sefer LeventArtan e-ticaret alışverişlerinde hem tüketiciyi hem de işletmeyi koruyan Mastercard’ın küresel Maskeleme Teknolojisi (Tokenization) Türkiye’de de kullanıma sunuldu. Türkiye’de ilk defa Mastercard ve Garanti BBVA iş birliğiyle, BonusFlaş uygulaması üzerinden hizmete erişen yeni teknolojiyi Mastercard Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Yiğit Çağlayan ve Garanti BBVA Ödeme Sistemleri Genel Müdürü Çağrı Süzer ile konuştuk. (Sponsorlu İçerik)
#Htvprogramlarİstanbul Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden BELBİM AŞ ile ödeme teknolojilerinin öncü şirketi Mastercard, bir araya geldi. İşbirliği sayesinde İstanbulkart bakiyeleri, mobil uygulama üzerinden tek tıkla, hızlı ve güvenli bir şekilde doldurulabilecek.
#MastercardMASTERCARD Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Yiğit Çağlayan, Türkiye’de 2019’da yaklaşık olarak 2.3 trilyon TL’lik harcamanın yüzde 41’inin kartla gerçekleştiğini belirterek, “Geçen sene bu oran yüzde 38 olarak gerçekleşmişti. Gelişmiş pazarlarda tüketici harcamalarının yüzde 55’ten fazlasının elektronik ödemelerle yapıldığını görüyoruz. Bunun için Türkiye’nin potansiyeline baktığımızda, 230 milyon kart mevcut ve her yıl ciddi oranda artıyor. Ancak özellikle market ve restoranlarda nakit kullanımının yüksek hala olduğu görüyoruz. Bu alanlarda kart kullanımı oranı sadece yüzde 22. Buradaki ödevimiz ağırlıklı nakit kullanımı olan alanları karta yani elektronik ödemelere dahil edebilmek. Bu dönüşüm için en uygun ürün gerek hızı gerek güvenliği ile temassız kartları” dedi.
#GazetehaberleriMastercard Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Yiğit Çağlayan, "Gelişmiş pazarlara baktığımızda tüketici harcamalarının %55’ten fazlasının elektronik ödemelerle yapıldığını görüyoruz. Bunun için Türkiye’nin potansiyeline baktığımızda, 230 milyon kart mevcut ve her yıl ciddi oranda artıyor." dedi.
#MastercardTurizm sektörü ile kamu kurumlarından temsilciler, TOBB ve Mastercard iş birliği ile Ankara’da ikinci kez düzenlenen “Turizm Konferansı”nda buluştu. Turizmin Türkiye ekonomisini kalkındırmada büyük potansiyele sahip olduğunun vurgulandığı konferansta Mastercard’ın 2018 turizm verileri paylaşıldı. Rapora göre 2018’de Japon ve Çinli turistler geri döndü, İngiliz ve İsveçli turistler Antalya’yı seçti.
#MastercardMastercard’ın online ödeme çözümü MasterPass’i değiştiren ve geliştiren Türkiye ekibi, tek bir adımda ödemeyi kolaylaştırarak her yerde geçen deneyimle birleştirdi. Bu adımla Türkiye’deki MasterPass 80 ülke arasında 1 numara olurken, diğer ülkeler de bu yeni özelliği kullanmaya başladı.
#Gazetehaberleri17-24 Haziran’da 64’üncüsü gerçekleşecek ‘Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nin eğlence ayağının Türkiye toplantısı geçtiğimiz hafta gerçekleştirildi. Cannes Lions Türkiye Temsilcisi Vicky Habif, “Biz dünyanın gerisinde değiliz. Tam aksine, pazarlama, medya ve eğlence sektörümüz yetenekli insanlarla dolu. Kendimize güvenmemiz, dünyayı izlemekten ve yarışmaktan vazgeçmemiz gerekiyor” dedi.
#Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık FestivaliTürkiye’deki yabancı kartlı işlemlerin 2024’ün ilk çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla ciro bazlı yüzde 7, adet bazlı ise yüzde 16 büyüdüğü açıklandı. Bireysel yabancı kartlı ödemelerin ülke bazlı dağılımı incelendiğinde İngiltere menşeli kartlar ciroda zirvede yer aldı. Mısır menşeli kartlar ise geçen yıla göre büyüme rekoru kırdı. Yabancıların en çok harcama yaptığı şehirler sırasıyla İstanbul Antalya, İzmir, Ankara ve Muğla oldu.
#Mastercard