Bebek şampuanı ‘Dalin’ markasının sahibi Kopaş Kozmetik, ‘LoDALİN’ ismiyle piyasaya bebek şampuanı süren Talia Company Kozmetik şirketine açtığı davayı kazandı. Mahkeme, davalı şirketin tescilli marka hakkına tecavüz ettiği yönündeki iddiayı haklı buldu, haksız rekabetin durdurulmasına karar verdi.
#Kopaş KozmetikKoronavirüs sonrası bakım ve temizlik ürünlerine talep arttı. Talebe yetişmek için Çerkezköy’deki fabrikalarında üretime hızla devam ettiklerini söyleyen Kopaş Kozmetik CEO’su Onur Özyurt “Yılın ilk 4 ayında iç pazarda geçen yıla kıyasla kolonya satışı yüzde 60, kit boya satışımız yüzde 27, ağda satışımız yüzde 14 arttı. Yurtdışında talep el dezenfektanı, köpük sabun, kolonya gibi ürünlere yoğunlaştı” dedi.
#Gazetehaberleri5-10 Kasım'da düzenlenecek Çin Uluslararası İthalat Fuarı'na, İKMİB milli katılım organizasyonu ile gıda, elektrik elektronik, kozmetik, mutfak eşyası, medikal, tekstil ve hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren 54 Türk firması katılacak.
#İhracat45 yıl önce İzmir’de cam sanayinde faaliyet göstermek için kurulan Yorglass, bugün 60 ülkeye ihracat yapıyor. 4 farklı fabrikada 700’den fazla kişiyi istihdam eden şirketin yönetim kurulu başkanı Semavi Yorgancılar, “Önümüzdeki dönem yatırımlarımızı sürdüreceğiz. Yurtdışında da farklı projeler geliştiriyoruz” dedi.
#GazetehaberleriCumhuriyet’le yaşıt ve Cumhuriyetin yetiştirdiği ilk İlaç Sanayii duayenleri içinde hayatta kalan son Eczacı ve Sanayici M.Adil Karaağaç’ın cenazesi, büyük bir seven ve sayan kitlesinin katılımı ile bugün Teşvikiye Cami'ninde kaldırılarak Zincirlikuyu Kabristanında toprağa verildi.
#M. Adil KaraağaçSermaye Piyasası Kurulu (SPK), hisse senetleri İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'nda (İMKB) işlem görmeyen halka açık şirketlerin finansal durumlarının ve halka açıklık yapılarının incelenmesi ve değerlendirilmesi sonucunda; 84 şirketin hisse senetlerinin, İMKB tarafından belirlenecek Pazar veya Platformda işlem görmesine karar verdi.
YILLIK hacmi 250 milyon TL’ye ulaşan sıvı sabun ve yıllık hacmi 170 milyon TL’yi bulan ıslak mendilden yüzde 10’a yakın pay alan antibakteriyel ürünlere “biyosidal” ruhsatı çıkarma zorunluluğunun devreye sokulması, etiket oyununu da beraberinde getirdi.