IAB Türkiye tarafından bu yıl 9. kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri 21 Şubat tarihinde Four Seasons Bosphorus Otel’de düzenlenen törenle sahipleri ile buluştu. ‘Dijitallendiniz” temalı MIXX Awards Türkiye’de büyük ödülün kazananı “Ruhun Doysun” çalışması oldu. Çalışma ayrıca Marka Farkındalığı ve Konumlandırma, Markalı İçerik, Sosyal Pazarlama-WOMM kategorilerinde ödül aldı.
#ÖdülBoyner Grup Kurumsal İletişim Direktörlüğü Cem Tanır; çalışmalarındaki yaratıcılığı şöyle değerlendirdi; "Cesur işlere imza atmayı ve yaratıcılığı önemsiyoruz. Başta toplumsal cinsiyet eşitliği olmak üzere Grup olarak odaklandığımız sosyal konuların hakkını verebilmek adına yaratıcılık ve cesaret daha da önemli hale geliyor."
#BoynerHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#Gazetehaberleri13. Kırmızı Ödülleri’nde bu yıl büyük ödül Kıpkırmızı’yı Audi için hazırladığı ‘Cehennem’ başlıklı reklamla Tribal Worldwide İstanbul kazandı. Kırmızı Bölge’nin Kıpkırmızı ödülü Antalya merkezli Graphx’e, Kırmızı Dijital’in Kıpkırmızı’sı ise Plasenta Conversation Agency’ye gitti.
#ÖdülDünyada interaktif reklamcılığın gelişmesi için faaliyet gösteren Interactive Advertising Bureau'nun (IAB) Türkiye'deki faaliyetlerini yürüten IAB Türkiye Başkanı Dr. Mahmut Kurşun, internet'in Avrupa toplamında televizyondan sonra ikinci büyük mecra konumuna geldiğini vurguladı.
#IAB Türkiye Başkanı Dr. Mahmut KurşunReklamcılık sektöründe üst düzey yöneticilik yapan Emir Işık, 30 yaşındayken müzik eğitimi almak için Amerika’ya gitti. Manhattan School of Music’de opera eğitimi alarak 34 yaşında sahneye çıkmaya başladı. 2000-2008 yılları arasında Amerika, İtalya, Bulgaristan, Almanya gibi ülkelerde izleyici karşısına çıkan Işık, Türkiye’ye Manajans JWT Başkan Yardımcısı olarak döndü.
Dünya elmas sektörü lideri De Beers Şirketler Grubu’nun pazarlama ve satış kolu olarak faaliyet gösteren Diamond Trading Company (DTC) tarafından pırlanta tasarımında yaratıcılığı teşvik etmek, yetenekli Türk tasarımcılarını keşfetmek amacıyla düzenlenen pırlanta tasarım yarışmasının beşincisi yapıldı.
Hürriyet Gazetesi’nin dördüncüsünü düzenlediği ’Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri’ yarışmasında, ’Kıpkırmızı’ ödülüne RPM Radar’ın hazırladığı Eczacıbaşı Girişim Pazarlama’nın Detan Sinekkıran reklamı layık görüldü. 30 ödülün dağıtıldığı Kırmızı’da, 120 ajansın 1.454 reklamı yarıştı.