Basın reklamının ’en iyiler’i yarıştı ’Kıpkırmızı’yı alan ’Sinekkıran’ oldu

Güncelleme Tarihi:

Basın reklamının ’en iyiler’i yarıştı ’Kıpkırmızı’yı alan ’Sinekkıran’ oldu
Oluşturulma Tarihi: Şubat 15, 2007 00:00

Hürriyet Gazetesi’nin dördüncüsünü düzenlediği ’Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri’ yarışmasında, ’Kıpkırmızı’ ödülüne RPM Radar’ın hazırladığı Eczacıbaşı Girişim Pazarlama’nın Detan Sinekkıran reklamı layık görüldü. 30 ödülün dağıtıldığı Kırmızı’da, 120 ajansın 1.454 reklamı yarıştı.

HÜRRİYET Gazetesi’nin bu yıl dördüncüsünü düzenlediği ’Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri’ sahiplerini buldu. Basın reklamlarına yönelik yarışmaya, 120 ajanstan 905 başvuru yapıldı. 1.454 reklamın yarıştığı ve dört kategoride ödüle layık reklamın bulunmadığı ’Kırmızı’da, 30 ödül dağıtıldı. 26 kategoride birincilik, bu birinciler arasından tüm yarışmanın en iyisine ’Kıpkırmızı’, Jüri Özel Ödülü, Kırmızı Kalem Eğitimleri Ödülü ve Hürriyet Özel Ödülü verildi. Bu yıl yarışmada Kıpkırmızı Ödülü’nü reklam ajansı RPM Radar’ın hazırladığı, Eczacıbaşı Girişim Pazarlama Tüketim Ürünleri’nin Detan Sinekkıran reklamı aldı.

YARATICILIK ’KIRMIZI’DIR: Ödül töreninde konuşan Hürriyet Gazetesi İcra Kurulu Başkanı Vuslat Doğan Sabancı, Kırmızı Ödülleri’nin beşinci yılına girdiğini belirterek, "Basında yaratıcılık açısından önemli noktaya gelindi. Basında yaratıcılığın daha fazla desteklenmesi gerekir. Yaratıcılık ve tutku birbirini besler. Yaratıcılık da ’Kırmızı’dır" dedi. Çevreye iz bırakmak ve fark yaratmanın önemli olduğunu ve yaratıcılığın hiç yapılmayanı yapmak olduğunu dile getiren Vuslat Doğan Sabancı, "Reklamlar duygu ve düşünceleri yaşamımıza katıyor. Hürriyet Gazetesi’nin arşivine haber için bakıyorum ama sayfalarda gördüğüm reklamlar bana tad veriyor. O günü, reklamlarda yaşıyorum" diye konuştu.

EN BAŞARILI SEKTÖRLERDEN: Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök, üniversite yıllarından beri en iyi arkadaşlarının mimarlık ve reklamcılık meslek grubundan çıktığını anlatarak, şunları söyledi: "Bu iki meslekten insanlar esprili oluyorlar. Bu iki meslek bize hayal satıyor. Hayal satmanın ne kadar zor olduğunu da gördüm. İnsanlar hayal kurmazsa, o hayallere ulaşamazlar. Reklamcılar, Türkiye’de çok başarılı bir sektörü temsil ediyor. Türkiye’deki en başarılı 2-3 sektör arasındalar. Yaratıcılık, elde edilen sonuçlar ve marka yaratmada başarıları var. Daha da önemlisi, hayatımızı güzelleştirmeleri. Bize umut da veriyorlar."

’Kırmızı’ jürisinde kimler yer aldı

’KIRMIZI Basında En İyiler Reklam Ödülleri’nin bu yılki jürisinde şu isimler yer aldı: "Jüri Başkanı Levent Erden (Euro RSCG), jüri üyeleri Aykut Demiray (T.İş Bankası), Dilek Başarır (Efes), İlkay Er (Altıncı Duyu), Kamer Altınova (Tayfa), Mete Soğuksu (Zenithoptimedia), Muharrem Yılmaz (Sütaş), Mustafa Nuri (Manajans JWT), Nesteren Davutoğlu (Lowe Tanıtım), Paul McMillen (RPM Radar), Utku Gürtunca (Y&R/Reklamevi), moderatör Gürül Öğüt (Hürriyet)."

Bu ödül markamıza katkıda bulunacak

BU yıl Kıpkırmızı ödülünü Detan Maxi Sinekkıran ürünüyle alan Eczacıbaşı Girişim Pazarlama’nın Genel Müdürü Şefik İşeri, ödülden dolayı mutlu olduklarını ve Kırmızı ödülünün markalarına önemli katkıda bulunduğunu belirterek, şu değerlendirmede bulundu: "Sezonluk ürün olan Detan Maxi Sinekkıran’la sektörde ikinci markayız. Amacımız birinci olmak. Böyle çalışmaya devam edersek onu da görürüz. Ajansımızın çok emeği var. Kırmızı ödülü bizi motive ediyor. Markaya yaptığımız yatırımın ödülle ortaya konması bizi mutlu ediyor. Tüketiciler de ödüllerimizi görüyor."

’Kırmızı’yı hep ileriye taşıyoruz

YAZAR Orhan Pamuk’un ’Benim Adım Kırmızı’ adlı romanından yaptığı bir alıntıyla konuşmasına başlayan Hürriyet Gazetesi Reklam Grup Başkanı Ayşe Sözeri Cemal, bu yıl 1.434 reklamın Kırmızı Ödülleri’ne başvurduğunu ve 30 kategoride ödül verildiğini aktararak, "Her yıl Kırmızı’yı daha ileri nasıl taşırız diye düşünüyoruz" dedi. Kırmızı Ödülleri’nde reklam ajansı ve reklamverenlere ödülleri, Hürriyet Gazetesi İcra Kurulu Başkanı Vuslat Doğan Sabancı, Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök, Hürriyet Gazetesi Reklam Grup Başkanı Ayşe Sözeri Cemal, Eczacıbaşı Holding CEO’su Erdal Karamercan, Sütaş Başkanı Muharrem Yılmaz, Vatan Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Tayfun Devecioğlu, Referans Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Eyüp Can Sağlık, Radikal Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni İsmet Berkan, Reklamcılık Vakfı Başkanı Cem Topçuoğlu, Milliyet Gazetesi Yazarı Güneri Civaoğlu, Reklamcılar Derneği Başkanı Ayşegül Molu tarafından verildi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!