haberleri sayfasında hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 119 haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Reklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Haymi Behar
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Burçak Günsev
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Tuncay Yavuz
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Geveze
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Selim Okutur
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangBu yıl dördüncüsü gerçekleşecek olan Bumerang Ödülleri’nde halk oylaması geçtiğimiz gün sona erdi. 70 bine yakın sms oyu kullanılan ilk aşamanın sonunda her kategoriden 10’ar blog finale kaldı. Adaylar arasında heyecan doruğa ulaşırken sıra, yarışmanın son adımı olan jüri oylamasına geldi.
Reklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Haymi Behar
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Burçak Günsev
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Tuncay Yavuz
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Geveze
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Selim Okutur
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangSon dönemde arkadaş sohbetlerinde hangi oyunda hangi oyuncunun performansını beğendiğimizi konuşurken buluyoruz kendimizi. Bağımsız yapımlar da var, büyük prodüksiyonlu işler de... Kimilerimiz sevdiği ‘ünlü’ oyuncuyu bir de tiyatro sahnesinde izlemek için gidiyor tiyatroya. Ama elbette en güzeli yeni bir ismi keşfetmek.... Özetle birçok oyunun sahnelendiği, Engin Günaydın gibi usta oyuncuları, Berfin Ertan gibi genç isimleri ve bir Dostoyevski uyarlamasıyla (Öteki) tiyatroya transfer olan yönetmen Emin Alper gibi sürpriz isimleri gördüğümüz renkli bir sezon geçiriyoruz.
#Uygar TaylanGeçen senelerin 8 Mart Gece Yürüyüşü’nün en akılda kalıcı sloganıydı; ‘Umutsuzluğa kapılırsan bu kalabalığı hatırla’. 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü sebebiyle yazının başlıklarında 8 Mart sloganları kullandım. Bu hafta sizi bir kadın oyunu izlemeye davet ediyorum, umutsuzluğa kapılırsak hayat dolu kalabalığımızda doğan hikâyelerimizden güç almak için...
#Bahar ÇuhadarMilli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, bu yıl ilk kez 4 Temmuz'da uygulamaya geçecek matematik ve İngilizce yaz okullarıyla destekleme ve yetiştirme kurslarına (DYK) 900 bine yakın öğrencinin başvuru yaptığını söyledi. Özer, "Türkiye genelinde 16 bin 294 kursta ve 414 bin 731 öğrencimiz ile matematik yaz okullarını, 11 bin 566 kursta ve 327 bin 104 öğrencimiz ile İngilizce yaz okullarını başlatıyoruz. Destekleme ve yetiştirme kurslarımıza 140 bine yakın başvuru geldi. BİLSEM yaz okulları için kayıtlarımız sürüyor" dedi.
#Mahmut ÖzerTürkiye’nin ilk ve tek medya lisesi olan Demirören Medya Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi törenle açıldı. Törende konuşan Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, “1999’daki katsayı uygulamasından sonra mesleki eğitim inanılmaz maliyetler ödedi. Yıllardır Milli Eğitim Bakanlığı olarak işverenlerin, özel sektörün mesleki eğitime aktif olarak katılımını sağlamaya çalıştık. İşte bunun en somut vücut bulduğu lise, açılışını yaptığımız bu lisedir” dedi.
#Demirören Medya Mesleki Ve Teknik Anadolu LisesiTürkiye’nin ilk ve tek medya lisesi Demirören Medya Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi törenle açıldı. 5 Haziran’da uygulanacak Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamındaki merkezi sınavın ardından tercih döneminde ilk öğrencilerini kabul edecek olan okul, Türkiye’nin en büyük medya grubu Demirören Medya’nın içinde eğitim verecek. İstanbul’da Demirören Medya Center’da Milli Eğitim Bakanlığı ile Demirören Medya A.Ş arasında imzalanan protokolle Demirören Medya Dijital Mesleki Eğitim Merkezi’nin kurulumu için de ilk adım atıldı.
#Demirören Medya Center