Bu spotu okuyorsanız siz de bir internet kullanıcısısınız ve bu büyük organizasyon sizi de ilgilendiriyor. BBC, Mashable gibi dünya çapında kurumlardan ve Türkiye’den yeni medyaya yön veren önemli aktörler GDOL 2012’de bir araya geldi. Yeni teknolojiler ve medyanın geleceği açısından önemli bir dönemeç yaşandı. Bu dev dijital perdede boy gösteren medya yöneticileri, Piyasanet TV’ye dünyadaki bu büyük dönüşüm hakkındaki görüşlerini açıkladılar. Hazırlayanlar:Emek Kaplangil, Efe Sıvış, İsa Çakır
Bu spotu okuyorsanız siz de bir internet kullanıcısısınız ve bu büyük organizasyon sizi de ilgilendiriyor. BBC, Mashable gibi dünya çapında kurumlardan ve Türkiye’den yeni medyaya yön veren önemli aktörler GDOL 2012’de bir araya geldi. Yeni teknolojiler ve medyanın geleceği açısından önemli bir dönemeç yaşandı. Bu dev dijital perdede boy gösteren medya yöneticileri, Piyasanet TV’ye dünyadaki bu büyük dönüşüm hakkındaki görüşlerini açıkladılar. Hazırlayanlar:Emek Kaplangil, Efe Sıvış, İsa Çakır
#RöportajTürkiye’nin lider internet şirketi Doğan Online (DOL), “GDOL® Digital TalkFest” adlı uluslararası bir etkinlik düzenledi.Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen, dijital dünyanın geleceğinin tartışıldığı “GDOL® Digital TalkFest”, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün’ün “Türkiye’nin dijital vizyonu” başlıklı konuşmasıyla başladı.
Facebook’un doğuşuyla 1 milyar nüfuslu evrensel bir halk yaratıldığını söyleyen Doğan Online (DOL) Yönetim Kurulu Başkanı Hanzade Doğan Boyner, “Marshall McLuhan’ın ‘küresel köy’ kavramı, internet ile birlikte gerçeğe dönüştü. Yeni nesil, internet üzerinde oluşturduğu kendi sanal para birimini yönetiyor. Belki Facebook, geleceğin merkez bankası olabilir” dedi.
GDOL Digital TalkFest’te konuşan Ipsos Global’in İçerik ve Teknoloji Direktörü Gareth Deere, “İnsanlar internetten 15 dolarlık tişörte bakarken, 500 dolarlık kot pantolonu satın alabiliyor. Tüketici, ucuza erişmek isterken lüksü de elde etmek istiyor. 2015’te, gelişmiş ülkelerde orta sınıf tüketici yok olacak” dedi.