Kahramanmaraş merkezli deprem felaketinin yaralarını sarmak için tüm Türkiye el ele verdi. Dün televizyon kanallarının ortak yardım kampanyası yayınına sanayicilerden sendikalara, devlet kurumlarından özel sermayenin önemli şirketlerine ve çiftçilerden öğrencilere kadar herkes bağlanarak birlik ve beraberliğin en güzel örneklerinden birini sergiledi.
#Kahramanmaraş“Türkiye Tek Yürek” ortak yayınında, sevilen dizi ve program yüzleri, AFAD ve Kızılay’a bağışlanmak üzere yardım topladı. İş insanından kumbarasındaki parasını bağışlayan çocuklara kadar milyonlarca kişinin katıldığı kampanyada 115 milyar 146 milyon 528 bin lira bağış toplandı.
#Türkiye Tek Yürek2023’te, Türkiye’den dünyaya çıkacak 10 global markadan birisi olma hedefiyle yola çıktıklarını söyleyen FLO Mağazacılık CEO’su Burak Övünç, “Türkiye’deki başarımızın temelinde çok kanallı, çok markalı, dijital odaklı yeni nesil iş modeli yer alıyor. Yurtdışı operasyonlarımızda aynı yaklaşımla hareket ediyoruz” dedi. Burak Övünç ile FLO’nun Türkiye’de ve dünyada nasıl büyüdüğünü ve gelecekteki hedeflerini konuştuk.
#Sponsorlu İçerik2023’te, Türkiye’den dünyaya çıkacak 10 global markadan birisi olma hedefiyle yola çıktıklarını söyleyen FLO Mağazacılık CEO’su Burak Övünç, “Türkiye’deki başarımızın temelinde çok kanallı, çok markalı, dijital odaklı yeni nesil iş modeli yer alıyor. Yurtdışı operasyonlarımızda aynı yaklaşımla hareket ediyoruz” dedi. Burak Övünç ile FLO’nun Türkiye’de ve dünyada nasıl büyüdüğünü ve gelecekteki hedeflerini konuştuk. (Sponsorlu İçerik)
#Htv2023’te, Türkiye’den dünyaya çıkacak 10 global markadan birisi olma hedefiyle yola çıktıklarını söyleyen FLO Mağazacılık CEO’su Burak Övünç, “Türkiye’deki başarımızın temelinde çok kanallı, çok markalı, dijital odaklı yeni nesil iş modeli yer alıyor. Yurtdışı operasyonlarımızda aynı yaklaşımla hareket ediyoruz” dedi. Burak Övünç ile FLO’nun Türkiye’de ve dünyada nasıl büyüdüğünü ve gelecekteki hedeflerini konuştuk...
#FLOPek çok şirket, staj başvuruları için ilan çıkmaya başladı. Uzun dönem ve yaz dönemi stajları için ağırlıklı olarak şubat-mart-nisan aylarında stajyer başvuruları kabul ediliyor. Başvurular kariyer portallarından, şirketlerin kendi web sitelerinden veya sosyal medya üzerinden yapılıyor. İngilizce bilmek pek çok şirket için olmazsa olmaz kriter. Ayrıca artık şirketlerde 6 aya, 1 yıla yayılan uzun dönemli stajlara daha çok rastlanıyor. 30 şirket 2019 yılında 6 bin 163 öğrenciyi staja alacak. İşte o şirketler.
#Staj İmkanlarıZiylan Grubu’nun aynı zamanda akraba olan kurucuları Mehmet Büyükekşi ve Mehmet Ziylan Türkiye ayakkabı sektöründe hedefleri yükseltti. Çatısı altında Flo, Kinetix, Polaris, Lumberjack gibi markaları bulunduran Ziylan Grubu Şanlıurfa’yı ayakkabı üssü yapmak için hareket geçti. Şimdilerde Flo fabrikasının öncülüğünde bölgeye 13 yeni ayakkabı fabrikasının kurulması gibi büyük bir hedef var.
#GazetehaberleriOcak 2018 itibariyle 537 mağazası ve 9 bin çalışanı olan ayakkabı perakendecisi FLO Mağazacılık, 2018’de Türkiye’de 80, yurtdışında 30 mağaza açarak bin 500 kişiyi işe almayı planlıyor. FLO Mağazacılık İK Direktörü Ersin Aydın ile yeni işe alım hedeflerini ve perakendede kariyer yollarını konuştuk
#Flo MağazacılıkTÜİK verilerine göre toptan ve perakende ticaret sektörü, 2015’te 106 bin ek istihdam oluşturdu. 2016’da ise siyasi ve ekonomik nedenlerle bu sayı 66 bine gerilese de 2017’nin ilk 8 ayında bir önceki yılın aynı dönemine göre sektördeki insan kaynağı 195 bin gibi çok önemli bir oranda artış gösterdi. Gelecek yıl 24 alışveriş merkezi ve yaklaşık 3 bin yeni mağaza açılmasını bekleniyor. Her yıl ortalama 50 bin yeni istihdam yaratan perakende sektörü gençlere pek çok kariyer fırsatı sunuyor. Sektör temsilcileri esnek çalışma, insan ilişkileri ve satışı görme açısından perakendenin çok önemli olduğunu vurguluyorlar.
#PerakendeSAP, teknoloji ve iş dünyasını İstanbul Kongre Merkezi’nde 22.si düzenlenecek olan SAP Forum’da buluşturacak. Bu yıl 12 Ekim Perşembe günü “Digital Business” teması ile gerçekleştirilecek ve 5000’in üzerinde profesyoneli bir araya getirecek olan etkinlikte, SAP’nin dijital inovasyon sistemi SAP Leonardo ile değişen iş modelleri, Endüstri 4.0’da dijital dönüşüm hikayeleri, bulut, büyük veri, yapay zeka, öğrenen algoritmalar, nesnelerin interneti gibi çığır açan teknolojiler ve dijital çağın gündeminde yer alan tüm konular ele alınacak.
#Sap2016 yılında yaşanan terör olayları, darbe girişimi ve son olarak dolar kurundaki artış, pek çok sektörü olumsuz etkiledi. Perakendede ise bir yandan kapanan firmalar olurken, bir yandan da tam gaz mağaza açılışlarına devam eden ve yeni istihdam yaratan şirketler oldu. Kriz kimileri için fırsat yarattı. Perakendeciler 2017’den umutlu. Markalar her yıl olduğu gibi 2017’de de on binlerce kişiyi işe alacaklar. Tüm perakende sektörünün 2023’de ise 1 milyon 250 bin yeni istihdam yaratması bekleniyor.
#PerakendeBünyesinde Flo, Polaris ve Kinetix gibi ayakkabı markalarını bulunduran Ziylan Grubu'nun yüzde 50 hissesi satıldı. Ziylan'ın yarısını satın alan üçlü konsorsiyumda, Ülker, BİM ve Mater Footwear bulunuyor. Satış işleminin 500 milyon TL'yi aştığı tahmin ediliyor.
#BİM Birleşik MağazalarKiğılı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı, “Van’ın Cumhuriyet Caddesi’nde 250 metrekarelik mağazamızın kirası 25 bin TL. Van’da bir alışveriş merkezi olsa bu büyüklükte bir mağazanın kirası 10 bin TL’yi geçmezdi. Anadolu’da kiralar alışveriş merkezlerini 2.5-3’e katlıyor” dedi.
Ayakkabı mağazacılığının önde gelen markalarından Flo, şu anda 74 olan mağaza sayısını 2010 sonuna kadar 100’e çıkarma kararı alırken, kurumsal kimliğine ‘koku’yu da ekledi. Bu kış sezonunda mağaza kimliğine koku ve müziği de ekleyeceklerini açıklayan Flo Yönetim Kurulu Üyesi Fuat Akça, ‘bahar’ kokusu ile alışveriş sepetini büyütmeyi amaçladıklarını belirtti.
2021 yılını 6.4 milyar TL, 2022’yi 16.5 milyar TL ile tamamlayan FLO’nun bu yılki ciro hedefi 34 milyar TL. FLO CEO’su Yenal Gökyıldırım, “Türkiye’den çıkan ve global arenada bayrağımızı başarı ile dalgalandıran ender markalar arasında yer alıyoruz. Yurtdışı faaliyetlerimizi yüzde 15’lerden yüzde 25’e çıkarırken, ciro payını orta vadede yüzde 50’ye yükseltmeyi planlıyoruz. 2023’te 1.4 milyar TL yatırım yapacağız. Çok kanallı, çok markalı yapımıza bağlı olarak bu yıl, 57 milyon çiftin üzerinde ayakkabı satışı yapmayı öngörüyoruz” dedi.
#FLO Ayakkabı