Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, “Konya’da Beyşehir-Seydişehir ilçelerini birbirine bağlayan tek yol standardındaki yolumuzu bölünmüş yol standardına yükseltecek çalışmaları başlattık ve hızla tamamladık. Bugün de huzurlarınızda bu projemizi açmanın heyecan ve mutluluğunu yaşıyoruz.” dedi.
#Ulaştırma Ve Altyapı BakanlığıUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Karayolları Genel Müdürlüğü’nün yürüttüğü çelik grid ağ kaplama uygulamasıyla dik ve sarp yamaçları bulunan yollarda emniyetli geçiş sağladıklarının söyledi. Dik ve sarp yamaçlardaki yollarda kaya düşmesi tehlikesine karşı sürücüleri koruma amaçlı yaptıkları çalışma kapsamında toplamda 4 milyon 596 bin 980 metrekarelik çelik ağ kaplaması yaptıklarını ifade ederek, “Bu sayı yaklaşık 640 futbol sahası büyüklüğüne denktir.” dedi.
#Otoyolİç Anadolu'yu Akdeniz Bölgesi'ne bağlayacak Konya-Karaman-Mersin hızlı tren hattının ilk etabı olan Konya-Karaman bölümünde test sürüşleri yıl sonunda başlayacak. Test sürüşlerinin tamamlanmasıyla iki şehir arasındaki mesafeyi 40 dakikaya düşürecek proje, Karaman-Yenice hattının da devreye alınmasıyla mevcut hızlı tren hatlarını Mersin Limanı'na bağlayarak, hem yolcu hem de yük taşımacılığı açısından ekonomiye büyük katkı sağlayacak
#Hızlı TrenBazı çevreler bugünlerde yaşadığımız sorunların Cumhuriyet’in kuruluş ideolojisinden kaynaklandığını yazıyor, söylüyor! Bunu yaparken tarihi eğip büküyor; yarım yamalak bilgileriyle büyük sonuçlara varıyor. Yapmak istedikleri mevcut iktidarın “resmi tarihini” oluşturmak. Peki, Cumhuriyet tarihinde kimlerin üreten “Kalem”; kimlerin sürekli satıp savan ve mülk kalmayınca umudunu dışa bağlayan “Silgi” olduğunu öğrenmek ister misiniz?
Türkiye'nin kuzey ve batısını güney ve güneydoğu ile Orta Doğu ülkelerine bağlayan, yoğun ağır vasıta araç trafiğinin olduğu Pozantı-Ereğli sapağı arasındaki 66,4 kilometrelik otoyol inşaatının ocak ayı sonuna kadar tamamlanmasının planlandığı bildirildi.
Türkiye'nin kuzey ve batısını güney ve güneydoğu ile Orta Doğu ülkelerine bağlayan, yoğun ağır vasıta araç trafiğinin olduğu Pozantı-Ereğli sapağı arasındaki 66,4 kilometre, Nizip-Birecik arasındaki 19,4 kilometrelik otoyol inşaatının yıl sonuna kadar tamamlanmasıyla Kapıkule-Şanlıurfa arasında tek şerit yol kalmayacak.
Türkiye'nin kuzey ve batısını güney ve güneydoğu ile Orta Doğu ülkelerine bağlayan, yoğun ağır vasıta ara? trafiğinin olduğu Pozantı-Ereğli sapağı arasındaki 66,4 kilometre, Nizip-Birecik arasındaki 19,4 kilometrelik otoyol inşaatının yıl sonuna kadar tamamlanmasıyla Kapıkule-Şanlıurfa arasında tek şerit yol kalmayacak.
Yazın en sıcak günlerinde terlemeden gezebileceğiniz, ruhunuzu serinletebileceğiniz, içinizdeki kaşifi kıştırtabileceğiniz bir tatil rotası arıyorsanız çantanızı hazırlayın. Barhal Vadisi’nde bulutların üstündeki balkonlarda kahvaltı yapıp, yeşilin binbir tonunu keşfedeceksiniz. Kapuzbaşı Şelaleri’nde yeraltı nehirlerinin dağı yarıp fışkırdığı şelaleri gördüğünüzde şaşıracaksınız.
Türkiye'nin güneyi ve Orta Doğuya ulaşımı sağlayan otoyolun en önemli zincirini oluşturan Pozantı-Ankara arasındaki bölümünde çalışmalar sürdürülürken, ek ödenek alınması durumunda yolun 66,4 kilometrelik kısmının bu yıl trafiğe açılmasının planlandığı bildirildi.