Tüm dünyayı etkisi altına alan pandemi herkesi alışkanlıklarında mecburi değişimlere yöneltti. Bu süreçte bireylerin ya da ailelerin gelirlerini, birikimlerini, yatırımlarını değerlendirebilmesi ve bütçelerini olabilecek en akıllıca şekilde yönetebilmesinin anahtarı olan finansal okuryazarlığın önemi bir kez daha ortaya çıktı. Finansal okuryazarlığın pandemi dönemine kadar vitamin iken, içinde bulunduğumuz dönemde antibiyotik halini aldığını belirten Finansal Okuryazarlık Girişimcisi, Para Durumu ve Moneye Kurucusu Özlem Denizmen, bu yıl için ev ekonomisi yönetiminde gelir-gider dengesini sağlayarak tasarruf yapmanın püf noktalarını açıkladı.
#UygulamaPandemi ile mücadele ettiğimiz 2020 yılında gelir ve gider dengelerimiz şaştı, alışveriş alışkanlıklarımız değişti. Önümüzü henüz göremediğimiz şu günlerde paramızı doğru değerlendirmek, harcamalarımızı kontrol altına almak ve bir bütçe planı oluşturmak her zamankinden çok daha değerli.
#Para Nasıl DeğerlendirilirArtık insanlar günümüzde evde ekmek yapmakta ve bunun için özel makineler kullanmaktadır. Özel ayarlama sistemi ile beraber arzu edilen ekmek çeşitlerinin yapılmasına imkan tanıyor. İşte ekmek yapma makinesi fiyatları - En iyi, ucuz kaliteli ekmek yapma makinesi modelleri ve tavsiyeleri.
#Ekmek Yapma Makinesi FiyatlarıKoronavirüs döneminde tüketicilerin en fazla şikâyet ettiği sektör kargo sektörü oldu. Geçen yılın bahar dönemine göre kargo şikâyetleri yüzde 447 artarken bu oran marketlerde yüzde 267, e-ticarette ise yüzde 255 şeklinde gerçekleşti. Ürün bazında en çok şikâyet artışı yüzde 554 ile ekmek makinesinde yaşandı. Yüzde 471 ile eğitim danışmanlığı ikinci, yüzde 442 ile temizlik malzemeleri üçüncü oldu.
#Gazetehaberleri‘Evde kal’mak bizi alışveriş yapmaktan alıkoymadı. Hatta Türkiye’nin önde gelen e-ticaret şirketlerinin Hürriyet Cumartesi’yle paylaştığı verilere göre kredi kartını alıp bilgisayar başına geçenlerin sayısı son aylarda iyice arttı! Temizlik, güzellik ve mutfak kategorileri zirvede. En çok satılanlarsa epilatörler, tıraş makineleri, ofis sandelyeleri, oyun konsolları, terlik, pijama, çamaşır suyu...
#GazetehaberleriKoronavirüs salgını sonrası tüm dünyada pek çok sektör olumsuz etkilenirken, pek çok kişi de evinden çalışmaya başladı. Alışveriş alışkanlıkları değişime uğrarken e-ticarette kurallar yeniden yazılıyor. Bu süreci yakından takip eden Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, pandemi sürecinde teknoloji ürünlerinin satışının nasıl etkilendiğini, mağazaların kapatılmasıyla dijital mağazacılığın etkisini Hürriyet'e anlattı.
#TeknosaTüm dünya ile birlikte Mart ayından itibaren evlerde geçen zamanın artması ile birlikte toplumsal hayat da yeni bir şekil almaya başladı. “Yeni normal” ile birçok insanın alışveriş, yemek ve boş zaman alışkanlıkları değişirken, yaşam tarzlarında da yeni arayışlar başladı.
#Sahibinden.ComKoronavirüs salgını sonrasında birçok önlem devreye alındı. Vatandaşların büyük çoğunluğu evden çalışma sistemine geçiş yaparken, berberden spor salonlarına kadar birçok mekân da geçici olarak kapatıldı. İnsanların büyük çoğunluğu da virüsten korunmak için markete bile çıkmayıp eve servis uygulamalarını kullanarak alışveriş yapmaya başladı. Berberler kapalı olduğu için özellikle erkekler evde tıraş olabilecekleri tıraş makinelerini internet üzerinden satın almaya başladı. Kadınların talebi arttırdığı ürün ise saç boyaları oldu. Bu iki ürünün fiyatı artan talebe bağlı olarak bir anda katlandı. Koronavirüs sürecinin başlangıcında ise ortaya çıkan fırsatçılar kolonya, dezenfektan ve koruyucu maskelerin fiyatlarını kat kat yükseltmişti. Evde geçen sürenin artmasıyla birlikte ise yeni ihtiyaçlar ortaya çıktı.
#GazetehaberleriKoronavirüs salgını nedeniyle evlerine kapanan vatandaşlar daha güvenli ve hijyenik olduğu gerekçesiyle evde ekmek yapmaya başladı. Özellikle dijital tüketim trendinde ekmek yapma makinesi en üst sırada yer aldı. Yapılan bir araştırmaya göre, son 10 gün içinde ekmek yapma makinesine olan talep yüzde 1500 arttı. Talep rekoru nedeniyle e-ticaret sitelerinde makinenin fiyatı 3 bin liraya kadar çıkarken ürüne tükenmek üzere ibaresi eklendi.
#Evde Ekmek Nasıl YapılırSon günlerde koronavirüs sebebiyle tüketicilerin dijital tüketimi arttı. Cimri'de incelenen dijital veriler e-ticaret ziyaretçi sayılarında artış olduğunu gösteriyor. Bu bağlamda ekmek yapma makinesi, su arıtma cihazı, hava temizleme ve nemlendirme cihazları gibi ürünlere talep birkaç kat arttı. İşte Cimri'ye göre tercih edilen en trend ürünler...
#KoronavirüsTeknoloji meraklılarının dört gözle beklediği dünyanın en büyük tüketici elektroniği fuarı CES (Consumer Electronics Show) ABD’nin Las Vegas şehrinde başladı. İrili ufaklı 4 bin 500 şirketin katıldığı fuarda sergilenen yeni teknolojiler, geleceğin şimdiden geldiğini bir kez daha kanıtladı. Bosch Türkiye’nin davetiyle katıldığımız dünyanın en büyük fuarı öncesinde şirketler, geliştirdikleri teknolojilerin ön gösterimini ‘CES Unveiled’ etkinliğinde gerçekleştirdi. Tahtanın bile akıllandırıldığı ürünlerin arasında 6 dakikada ekmek yapan makinelerden vücut ısısıyla saat şarj eden teknolojilere kadar pek çok yenilik nefesleri kesti. CES 2019 öncesinde tanıtılan teknoljilere göz attık. İşte geleceği getiren teknolojiler...
#GazetehaberleriDünyanın en çok ekmek tüketen ülkelerinden biri olan Türkiye’de, yeni teknoloji trendleri arasına ekmek yapma makineleri de girdi. Her bütçeye uygun olarak teknoloji marketlerindeki yerini alan bu cihazlarla, 1 saatten az bir sürede kendi ekmeğinizi pişirebiliyorsunuz.
#EKMEK YAPMA MAKİNESİKüçük ev aletlerinin tasarımları teknolojinin de etkisiyle hızla değişiyor. Artık aletler pek çok işi birden hallediyor. Yeni ürünler bir yandan tasarımları için mobilyalardan ilham alırken, diğer yandan mobilyaların formlarını da yeniliyor. Ev aletlerindeki tasarımsal değişimi ve bunun dekorasyona etkilerini tasarımcılarla konuştuk.