Matilla'nın kurucusu Murat Atilla; "Ödüllerin markaların itibarını arttıracağı inancındayız. Hele ki bu ödül reklamverenlerin başarılarını belgeleyen, reklam dünyasının en prestijli yarışmalarından biriyse bunu ciddiye almamak mümkün değil. Ticari bir perspektiften baktığımızda da ödüller; üretimi, yaratıcılığı ve en önemlisi heyecanı diri tutuyor. Kırmızı Ödülleri gelişimi canlı tutmak, inovatif çalışmalara imza atmak ve marka bilinirliğini arttırmak açısından ajansları olduğu kadar müşteri tarafını da motive ediyor, keyifli bir rekabete davet ediyor" açıklamasında bulundu.
#Murat ATİLLAThe Cork Gastropub'ın kurucularından Ceren Tuğrul Tek yaptığı açıklamada; "Entelektüel birikimin problemleri çözebilmesi, benzersizliğin yok olmaya yüz tuttuğu bir dünyada marka profilinin farklılaşması, reklamların zihinlerde kavramsal çağrışım yapabilmesi ancak yaratıcılıkla mümkündür. Akılcılığı, esnekliği ve özgünlüğü içinde barındıran yaratıcılık, dünden bugüne markalar için daima fark yaratan bir unsur olmuştur. The Cork Gastropub’ın bütün iletişim çabalarının odağında cesur fikirlerin ve ilham veren çözümlerin yer aldığını söyleyebilirim. Rekabet koşulları ne olursa olsun cesaretimizi ve heyecanımızı asla yitirmiyoruz. Doğru hedef ve etkin maliyet programları, analizci anlayış, belirlediğimiz medya ve pazarlama stratejisi doğrultusunda yaratıcılığın ekseninde ilerleyen işler üretme bilinciyle hareket ediyoruz" açıklamasında bulundu.
#Ceren TUĞRUL TEKDWT Mandalina Ajans Başkanı Nurettin Yay Kırmızı Jürisi tarafından ödüllendirmelerini şu şekilde değerlendirdi; "Reklamcılığın ham maddesi içgörüdür. Yaratıcı zihinlerin kabiliyetleriyle şekillenen saf bir içgörü; tüketicinin hislerine dokunan, kitleleri harekete geçiren, algıları ve tutumları değiştiren etkin bir iletişim fikri doğurabilir. Bu yaklaşımla ele aldığımız iki iletişim çalışmamızın da Kırmızı Jürisi tarafından ödüllendirilmesi doğru iş yaptığımızın en değerli göstergesi."
#Nurettin YAY