Murat Atilla: Ödüllerin markaların itibarını arttıracağı inancındayız

Güncelleme Tarihi:

Murat Atilla: Ödüllerin markaların itibarını arttıracağı inancındayız
OluÅŸturulma Tarihi: Haziran 05, 2018 22:39

Matilla'nın kurucusu Murat Atilla; "Ödüllerin markaların itibarını arttıracağı inancındayız. Hele ki bu ödül reklamverenlerin başarılarını belgeleyen, reklam dünyasının en prestijli yarışmalarından biriyse bunu ciddiye almamak mümkün değil. Ticari bir perspektiften baktığımızda da ödüller; üretimi, yaratıcılığı ve en önemlisi heyecanı diri tutuyor.  Kırmızı Ödülleri gelişimi canlı tutmak, inovatif çalışmalara imza atmak ve marka bilinirliğini arttırmak açısından ajansları olduğu kadar müşteri tarafını da motive ediyor, keyifli bir rekabete davet ediyor" açıklamasında bulundu.

Haberin Devamı

İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli?

Matilla olarak inovatif fikirlere yatırım yapıyor, iletişimde yeni yaklaşımların takipçisi olmaya özen gösteriyoruz. Başarılarımızda olduğu gibi iletişim çalışmalarımızda da farklılaşmaya dönük adımlar atıyor, yaratıcılığın destekleyicisi olmaktan duyduğumuz memnuniyeti sizlerle paylaşıyoruz. İletişimin her aşamasında her mecrasında yaratıcılığın ayrı bir önemi ve yeri var. Eğer işin içinde yaratıcılık yoksa emeklerin beklentilerimize yanıt veremeyeceğini çok iyi biliyoruz. Bu noktada hem ajans hem reklamveren arasındaki başarılı uyum ve iş birliği önem teşkil ediyor. Hedef kitlesine yabancılaşmayan, reklamcılık ekosistemini gözlemleyen, sektörün nabzını ölçen bir reklamveren olarak vizyonumuzdan, kurum kültürümüzden, değerlerimizden ve hedeflerimizden ödün vermeden yeni fikirlere her zaman kapı açıyoruz.

Haberin Devamı

Murat Atilla: Ödüllerin markaların itibarını arttıracağı inancındayız

Kırmızı ödülleri sektöre ne katıyor, ne kadar önemli?

Ödüllerin markaların itibarını arttıracağı inancındayız. Hele ki bu ödül reklamverenlerin baÅŸarılarını belgeleyen, reklam dünyasının en prestijli yarışmalarından biriyse bunu ciddiye almamak mümkün deÄŸil. Ticari bir perspektiften baktığımızda da ödüller; üretimi, yaratıcılığı ve en önemlisi heyecanı diri tutuyor.ÂKırmızı Ödülleri geliÅŸimi canlı tutmak, inovatif çalışmalara imza atmak ve marka bilinirliÄŸini arttırmak açısından ajansları olduÄŸu kadar müşteri tarafını da motive ediyor, keyifli bir rekabete davet ediyor.

Bu yıl reklamverenlere de Kırmızı Ödül heykelciği takdim edilmeye başlandı, reklamveren olarak  yaratıcılık ödülü kazanmak ne kadar önemli? 

Kırmızı gibi güçlü bir sektör değerlendirme platformunun, bizi böyle bir ödüle layık görmesi profesyonel gelişimimize oldukça pozitif bir katkı sunmuştur. Reklamveren olarak bu ödüllendirme bize ayrıca daha üretken, daha inovatif, daha kreatif bir yapılanmaya bürünmek için büyük bir motivasyon kaynağı oldu. Tabii tüm bunların dışında bir etkisi daha var; bu ödül, bizim için DWT Mandalina’yla yaptığımız iş birliğinin doğruluğunu bir kez daha teyit etti. Emekleriyle bu ödülü almamıza aracı olan ajansımıza teşekkürlerimizi sunuyoruz.

BAKMADAN GEÇME!