Türkiye’de 1984 yılından beri faaliyet gösteren Danone Türkiye, tüm iş birimlerini tek çatı altında topladı. Bu yapılanmayla birlikte Danone Türkiye’nin Yönetim Kurulu Başkanı Cem Küçükcan oldu. İki binden fazla Danone çalışanı ile birlikte topluma gıda yoluyla sağlık ulaştırmayı hedeflediklerini söyleyen Küçükcan, “Kaynaklarımızı verimli ve etkin kullanacağımız bu yapı sayesinde büyümeye ve değer yaratmaya odaklanacağız” dedi.
#DanoneİK fonksiyonunun fark yaratan rolüne ve önemine dikkat çekmek amacıyla hazırlanan Fortune Türkiye “En Etkin 50 CHRO” araştırması sonucunda belirlenen liste, DataExpert iş birliğiyle yürütüldü. Listeye göre Türkiye’nin en büyük şirketlerinin İK koltuğunda oturan yöneticilerinin yüzde 68’i kadınlardan oluşuyor. Listeye Demirören Medya İnsan Kaynakları Grup Başkanı Elif Karacaoğlu da girdi.
#Demirören MedyaDataExpert iş birliğiyle yürütülen araştırma kapsamında belirlenen "Fortune Türkiye En Etkin 50 İnsan Kaynakları Yöneticisi (CHRO) 2021" belli oldu. Demirören Medya İnsan Kaynakları Grup Başkanı Elif Karacaoğlu da listeye girdi.
#DataexpertDenizlispor'da forma giyen genç futbolcu Recep Niyaz performansıyla sosyal medya ve internette konuşulan futbolcular arasında yer alıyor. Fenerbahçe'nin altyapısında yetişerek daha sonra sarı lacivertli kulübün kadrosuna dahil olan Recep Niyaz'ın spor kariyeriyle ilgili bilgiler futbolseverler tarafından merak konusu oldu. Peki, Recep Niyaz kimdir ve kaç yaşındadır?
#Recep Niyaz KimdirTÜRKİYE İşveren Sendikaları Konfederasyonu’nun (TİSK) Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ödülleri’ni (KSS) 2018 yılında kazanan şirketler belli oldu. Büyük Ödülü Coca-Cola Türkiye’nin “Geleceğin Tarımı” projesi aldı. Ödül alan şirketler arasında Danone, Mercedes-Benz ve Arçelik de yer aldı.
#TİSKGünümüzde babalar da anneler gibi iş ve özel yaşam dengesini tutturamamaktan, çocuklarıyla istedikleri kadar vakit geçirememekten şikayetçi. Bugün pek çok ailede kadın ve erkek beraber iş hayatında yer alıyor, evde de işleri, çocuk bakımını paylaşıyor. Fakat pek çok şirket annelere esneklik tanırken, babalar çoğu zaman göz ardı ediliyor. Bugün İngiltere babalık iznini 12 haftaya çıkarmayı düşünürken, pek çok global şirket de babalara daha uzun babalık izinleri ve esnek çalışma imkanları sunmaya başladı.
#Babalar GünüYaklaşık 8 ay önce Danone Türkiye’nin başına gelen Emre Kaşıkcı, Danone ülkeleri içinde ilk 10’u hedeflediklerini söyledi. 2017’de yüzde 11 büyüdüklerini belirten Kaşıkcı, “1.4 milyar TL’lik pazarda yüzde 24’lük pazar payı ile lideriz. Katma değerli sütlü atıştırmalıklar üreticisi olarak 2021’e kadar pazarda yüzde 30 pay almayı planlıyoruz. Ayrıca en hızlı büyüyen üçüncü ülke olduk” dedi.
#Danone TürkiyeTatlıya bakış açısında devrim yaratan Danissimo, yepyeni “Limon Cheesecake” ve “Çikolatalı Gofret Topları” seçenekleri ve yenilenen ambalajıyla enfes lezzetler sunmaya devam ediyor. Yeni nesil tatlı Danissimo, “Yoğurttan tatlı olur mu?” diyenleri yeni lezzetlerini denemeye davet ediyor.
#DanissimoDanone Türkiye ile Türkiye Kadın Girişimcileri Derneği (KAGİDER), Türk şirketlerinin sadece yüzde 9’unda bulunan Süt Odası konusunda farkındalık yaratmak üzere işbirliği yaptı, her yıl 1-7 Ekim tarihleri arasında kutlanan Emzirme Haftası kapsamında bu kez şirketlere ‘Süt Odası Lüks Değil İhtiyaçtır” çağrısında bulundu.
#Süt OdasıDanone Türkiye İş Destek Birimi Genel Sekreterliği görevine Nisan ayı itibariyle Dr. Tuna Yavuz atandı. Tuna Yavuz, Danone Türkiye bünyesinde faaliyet gösteren Sütlü Ürünler, Su, Anne Bebek Beslenmesi ve Medikal Beslenme iş birimlerinin iletişim, kurumsal ilişkiler, ruhsatlandırma, etik uyumluluk ve hukuk departmanlarından sorumlu olacak.
#DanoneÜniversite öğrencileri 4 Mayıs’ta İstanbul’da düzenlenecek ‘Danone Camp’ etkinliği kapsamında satış, pazarlama, medikal, tedarik zinciri, finans ve insan kaynakları gibi farklı alanlarda yöneticilerle biraraya gelme imkanı yakalayacak. İş dünyasını daha yakından tanıyarak, staj fırsatı bulabilecek. Adayların, 25 kişinin seçileceği etkinliğe katılabilmesi için 10 Nisan’a kadar başvurması gerekiyor.
#ÜniversiteTürkiye’de yıllardır çalışan, yatırımları olan küresel şirketlerin yöneticileri ülkenin yurtdışındaki imajını ve algısını düzeltmek için harekete geçti. Dün başlayan kampanyayla 17 küresel şirketin yöneticilerinin Türkiye deneyimlerini anlatırken herkesi Türkiye’ye çağırdılar. 7 ülkede yapılacak kampanyayla hedef 2.7 milyar erişim sağlamak.
#TOBB