Güncelleme Tarihi:
Danone Türkiye, kendi hikayesini tasarlamak isteyen 1.200 üniversite öğrencisi arasından seçilen 27 genç yeteneği, Danone Camp etkinliğinde bir araya getirdi. Üniversiteliler Danone Türkiye altında faaliyet gösteren su, sütlü ürünler, medikal beslenme ve anne bebek beslenmesi iş birimleri ve Danone’nin sağlık odağı hakkında bilgi aldı. Ayrıca satış, insan kaynakları, pazarlama, medikal, tedarik zinciri, finans yöneticileri, iş hayatındaki önemli fonksiyonları öğrencilere tanıtırken kendi iş deneyimlerini de anlattı.
Etkinliğe, kişisel marka, stil ve imaj yönetimi uzmanı Rüzgar Mira Okan’da konuşmacı olarak katıldı. Okan, genç yeteneklerin kişisel gelişimlerine katkı sağlayacak, ‘Okul hayatından hayat okuluna anlamlı bir yolculuk’ konulu bir konuşma gerçekleştirdi. Tüm gün süren etkinliğe katılan üniversite öğrencileri; grup yarışmaları, vaka çalışmaları yaptılar. Gün sonunda yapılan yarışmanın kazananları geri bildirim seanslı mülakat tecrübesi ve kişilik envanterinden yararlanma hakkı kazandı. Etkinlik sonrası katılımcılar, Danone yöneticileriyle bir akşam yemeğinde bir araya gelerek hem kişisel ve sektörel deneyimleri dinleme hem de sorularının cevaplarını bulabilme fırsatını yakaladı.