Türkiye’deki kullanıcıların dünyada ilk üçe girdiği canlı yayın uygulaması Periscope’taki yapılan maç yayınları için şirketler önlem almaya başladı. Türkiye Süper Lig, Şampiyonlar Ligi ve hazırlık maçlarını yayınlayan şirketler, artık Periscope ekipleriyle ortaklaşa çalışarak uygulamadaki hesapları anlık olarak kapatıyor.
#PeriscopeFenerbahçe Futbol Takımı'nın yurt içi ve yurt dışında oynayacağı tüm hazırlık maçları ve turnuvalar, Avrupa'daki maçları ile özel karşılaşmaların, yeniden ve 5 yıl süreyle D-Smart ekranlarından yayınlanmasını öngören anlaşma, Fenerbahçe Kulübü CEO'su Hasan Hakkı Yılmaz ile D-Smart CEO'su Ali Güven tarafından imzalandı.
Türkiye’nin önde gelen dijital yayın platformu D-Smart’a artık ‘BLU’ hizmeti ile tablet, akıllı telefon, bilgisayar ve laptop gibi her türlü cihazdan ulaşılabiliyor.Türkiye’nin önde gelen dijital yayın platformu D-Smart’a artık ‘BLU’ hizmeti ile tablet, akıllı telefon, bilgisayar ve laptop gibi her türlü cihazdan ulaşılabiliyor.
TÜRKİYE’de hâlâ interneti olmayan 50 milyon kişiyi hedefleyen D -Smart ve D- Smart Net’in CEO’su Ali Güven, yeni kampanya ile internet girmeyen evlere girmeyi amaçladıklarını anlattı. İnternet ve TV ikilisinin büyük ilgi gördüğünü anlatan Güven, “Kampanyamızla ezber bozacağız” dedi.
REAL MADRİD’le oynayacak olan Galatasaray hem yayıncı kuruluş D-Smart’ın hem de restoran ve kahvehanelerin yüzünü güldürdü. D-Smart dev maç öncesi bir haftada 20 bine yakın yeni üye alırken, D-Smart üyesi 10 binin üstünde restoran, otel ve kahvehane ise 1 gecede 30 milyon liraya aşacak ciro hedefliyor.
Doğan TV tarafından düzenlenen Fresh Mesh 2013 etkinliğinin son gününde düzenlenen ‘İçeriğin Çoklu Ekranları’ panelinde konuşan D-Smart CEO’su Ali Güven, artık izleyici beklentilerinin çok yüksek olduğunu; yeni jenerasyonun içeriğe istediği zamanda, istediği yerde, istediği cihazdan ulaşma talebi olduğunu anlattı.
D-Smart CEO’su Ali Güven, bugün uydu veya kablolu yayıncılıkta yaşanan ülke dışına çıkma zorluklarının paralı web TV’lerle aşılabileceğini, web TV’lerle dizi/drama ihracatının internet sayesinde bölge gücü olmasını hızlandıracağına dikkat çekerken, diital yayıncılıkta yeni bir açılım başlattıklarını açıkladı.
Türkiye’de 18 milyon hane ve 25 milyon televizyon var. Pay TV abone sayısı ise 6 milyona dayanmış durumda. D-Smart CEO’su Ali Güven, HD TV almaya en çok maçların ve dizilerin teşvik ettiğini belirterek, “En çok patırtı belgesel kanallarından biri eksilince kopuyor. Belgesel seven bir milletiz” dedi.
Digital platform D-Smart, TİM Show Center'da dün gece gerçekleşen özel davetinde, konuklarını Cem Yılmaz ile buluşturdu. Geceye katılan Doğan TV Holding Yönetim Kurulu Başkanı Arzuhan Doğan Yalçındağ, Cem Yılmaz'ın "Bir Tat Bir Doku", "CMYLMZ Bifo", "CMYLMZ Gösteri" ve "Üniversitelerde soru cevap " adlı şovlarının 1 Mart 2013'ten itibaren 2 yıl boyunca sadece D-Smart'ta yayınlanacağı açıkladı.
Dijital yayın platformu D-Smart CEO’su Ali Güven, Blu’yla televizyona, internetten film indirme teknolojisini getirdiklerini söyledi. Güven, 1.7 milyon olan abone sayılarını yıl sonunda 2 milyona çıkaracaklarını da belirterek, sektörde iki yıl içinde birinciliği hedeflediklerini kaydetti.