Reklamcılık sektörünün geleceğiyle ilgili konuşan Cosmic Creative Genel Müdürü Ebru Aslan; "Dijitalleşmeyle birlikte hemen her içerik türünde olduğu gibi reklamların da tüketim hızı giderek yükseliyor. Bu hıza yetişmek içinse sindirimi kolay mesaj ve görsellerin mecralardaki payı artıyor. Fakat ne kadar dijitalleşsek de Türk reklamcılığı duygulardan kolay kolay vazgeçeceğe benzemiyor. Mecralar yeni teknolojilerle ne kadar değişirse değişsin bu mecralar yaratıcı zihinler sayesinde sadece taktiksel değil, kalbe dokunan mesajlarla tüketicilere seslenmenin bir yolunu bulacak" ifadesinde bulundu.
#Cosmic CreativeHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#GazetehaberleriHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#Kırmızı Ödülleri13. Kırmızı Ödülleri’nde bu yıl büyük ödül Kıpkırmızı’yı Audi için hazırladığı ‘Cehennem’ başlıklı reklamla Tribal Worldwide İstanbul kazandı. Kırmızı Bölge’nin Kıpkırmızı ödülü Antalya merkezli Graphx’e, Kırmızı Dijital’in Kıpkırmızı’sı ise Plasenta Conversation Agency’ye gitti.
#Ödül