Yılbaşı gecesini unutulmaz bir anıya dönüştürmek elinizde… Yeni yılın en iddialı rengi kırmızı kendini en iyi bembeyaz dişlerde belli eder! En güzel gülüşünle görenleri hayrete düşürmen için özel olarak tasarlanan Colgate Optik Beyaz Extra Güç* Diş Macunu ile gülüşün bu yıl da güçlü!
#ColgateEn karlı alışveriş sezon sonu yapılan aışveriştir. Yazın başında bir yığın para akıtarak aldığınız ürünlerin sezon sonunda yarı yarıya ucuzladığını görmekten artık sıkıldıysanız, harekete geçin. Bu ay yüzde 70'lere varan yaz indiriminden faydalanmanız için son fırsat.
Düzenli kullanımla 3 tona kadar daha beyaz dişlere kavuşturan Colgate Optic White Beyazlatıcı Kalem ve Expert White diş macunu ile ile göz alıcı beyazlığı deneyimleyin! Colgate, diş hekimlerinin diş beyazlatmada kullandığı özel içeriği ile beyazlıkta çığır açacak en gelişmiş üçlüsü ile karşınızda!
#Bembeyaz DişlerDüzenli kullanımla 3 tona kadar daha beyaz dişlere kavuşturan Colgate Optic White Beyazlatıcı Kalem ve Expert White diş macunu ile ile göz alıcı beyazlığı deneyimleyin! Colgate, diş hekimlerinin diş beyazlatmada kullandığı özel içeriği ile beyazlıkta çığır açacak en gelişmiş üçlüsü ile karşınızda!
#ColgateUzmanlar, diş fırçasının üç ile altı ay arasında değiştirilmesi gerektiğini söylüyor. Ancak araştırmalar, bizde yıllık fırça satışının 50 milyon adet dolayında olduğunu gösteriyor. Bu da nüfusun yüzde 29’unun diş fırçası sahibi olmadığı anlamına geliyor. Kişi başı diş macunu tüketiminde de AB’nin çok gerisindeyiz. Üstelik bir de eşlerin ya da tüm ailenin ortak diş fırçası kullanma alışkanlığı var. Peki değiştirme zamanı geldiğinde fırçanızı nasıl seçeceksiniz? Hangisi size ve ihtiyaçlarınıza daha uygun? Piyasada belli sayıda marka olmakla birlikte hepsinin onlarca değişik modeli var.
Diş hassasiyetine karşı geliştirdiği diş macununu piyasaya sunan Colgate, 20 Kasım’dan itibaren Mobil Klinikler ile ülke çapında 1 milyon numune ürün dağıtımı yapacak. Colgate Palmolive Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Pura, “Türkiye’nin yüzde 31’i diş hassasiyeti sorunu yaşıyor” dedi.
Colgate Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Pura, kişisel bakım, temizlik ürünleri ve kozmetik sektörünün küresel krizin yarattığı durgunluk ortamında büyümesini sürdürdüğünü belirterek “Bu tablo sektörün ekonomik depreme karşı bir gelişme kaydettiğini gösteriyor.
FARKLI taleplere uygun diş macunlarının peş peşe piyasaya sürülmesiyle birlikte, Türkiye’de diş fırçalama alışkanlığı da hızlandı. Yıllık hacmi 185 milyon dolara ulaşan pazarda, kişi başına yıllık tüketim 1.5 tüpten 2 tüpe ulaşırken, bunda bilinçlenmenin yanı sıra, dişçi masraflarının da aile bütçelerini zorlamaya başlaması etkili oldu.