ADANA'da, terör örgütü El-Kaide'ye bağlı 'Heyet Tahrir Şam'a üyesi olduğu iddiasıyla tutuklanan Çeçenistan asıllı Rusya vatandaşı A.G., üzerinde ele geçen askeri ünfiformalı elinde silah olan fotoğrafların, terör örgütü üyesi olduğunu göstermeyeceğini iddia etti.
#Reina SaldırısıBURSA'da reklam ajansında çalışan 33 yaşındaki Havva Korkmaz’ın bankadan çektiği 300 bin lirayı gasp edip kaçtıktan sonra yakalanan Gürcistan uyruklu 39 yaşındaki Ramazı Joba, "Kimsenin parasını gasp etmedim. Üzerimdeki para bana ait. Ülkemden buraya bebek kıyafeti almaya gelmiştim. Polisin görüntüde tespit ettiği kişiye benzeyebilirim. İnsan insana benzer. Suçsuzum tahliyemi istiyorum" dedi.
#BursaGümrük ve Ticaret Bakanı Nurettin Canikli, 2014'ün 11 ayında 618 bin 812 ürünün denetlendiğini bildirdi. Bakan Canikli "Güvensiz ürünlerin tamamı, ithal ve Çin malı. Yerli ürünler daha güvenilir. Yüzde 79'luk güvensizlik oranıyla ayakkabılar ilk sırada yer aldı. Ama ayakkabıda sadece riskli ürünler denetlendiği için bu oran bu kadar yüksek" bilgisini verdi.
Uzun süre halkla ilişkiler sektöründe çalışan Burcu Beştaş’ın hamilelik döneminde başladığı blog yazma süreci yeni bir girişime ilham verdi. Gelen taleple önce online bir alışveriş sitesi kurarak farklı markaların çocuk ürünlerini tek çatı altında topladı. 2015’de 9 marka 300 ürün ile başlayan yolculukta, bugün 300’ün üzerinde marka, 50 binde fazla ürün ve 5 mağazaya ulaştı. 5 yılda 14 mağaza açmayı hedefleyen Beştaş, kendi markasıyla üretime geçmeyi ve yurtdışına açılmayı hedefliyor.
#Keyif BebesiTrendyol oluşturduğu modelle ister Kars’ın bir köyünden, isterse İstanbul’un bir mahallesinden satış yapan KOBİ ve esnafı dünya pazarlarına açtı. 2 yılda 51 bin satıcı çeşitli ülkelere 37 milyonu aşkın ürün sattı. Trendyol, satıcıları aracılığıyla gelecek yıl 2 milyar dolar, 2026’da ise 10 milyar dolar ihracat yapmayı hedefliyor. Türkiye’de sepet ortalaması 20 dolarken Körfez ülkelerinde bu fiyat 120 dolara çıkıyor.
#TrendyolAngelina Jolie, gösteri dünyasının yıllardır merakla takip edilen yıldızlarından biri. Eşine az rastlanır güzelliği bir yana evlilikleri, boşanmaları, herkesin her dakika üzerine yorum yaptığı hayatıyla milyonlarca meraklı göz onun üzerine dikilmiş durumda deyim yerindeyse.
#Angelina JolieTÜRK tekstilini uzun yıllardır Amerika’da başarıyla temsil eden İzmirli işkadını Yıldız Şişmanoğulları’nı ziyaret etmek üzere New York’a gittiğimde, ofisinin olduğu binaya girince büyülendim. Manhattan’ın en özel yerinde konumlanmasının yanısıra, tamamen tekstil üzerine bir showroom olarak tasarlanan binanın sahibinin Türk olduğunu öğrenince daha da ilgimi çekti. Tarkan Bastıyalı 5. Cadde’de bulunan ‘Tekstil Showroum’u konseptli binasıyla, çoğunluğu Denizli’den olan Türk tekstil firmalarına destek vermekle kalmıyor, ayrıca birçok alandaki inovatif buluşlarıyla geleceği insanlığa faydalı olacak biçimde şekillendirmek üzerine çalışıyor. Alanında birçok ödül almış olan Tarkan Bastıyalı ve ailesini yakından tanıyalım.
#1BİM 17-20 Ocak aktüel ürünler kataloğu alışveriş severlerin beğenisine sunuldu. BİM kataloğu içerisinde salı günü bebek bezi ve ürünlerinin yanı sıra mutfak ihtiyaçları indirim fiyatlarla raflarda yerini aldı. BİM'de bu cuma ise son günlerin favorisi robot süpürge indirimli fiyatıyla raflarda olacak. haftada da kullanışlı ve merakla beklenen ürünler indirimli fiyatlarıyla raflarda olacak. Ayrıca yeni evleneceklere kolaylık sağlayacak çeyiz seti ve kişisel bakım ürünleri, ev tekstili satışta olacak. Peki, BİM'de bu hafta neler var? İşte, BİM aktüel ürünler kataloğu 17-20 Ocak 2023 tamamı!
#BİM 17-20 Ocak Aktüel Ürünler KataloğuYılın bu günleri tam anlamıyla bir alışveriş festivaline dönüşüyor. Büyük Ekim fırsatları, bütçenizi rahatlatacak farklı indirim ve kampanya seçenekleri sunuyor. Şimdi tüm ihtiyaçlarınızı karşılamanın, gardıropları yenilemenin ve sonbahara yepyeni bir başlangıç yapmanın tam zamanı! %60’a varan indirimlerden, fırsat ürünlerine; sepete özel indirimlerden, ikinci ürün avantajlarına kadar birbirinden özel indirim ve alışveriş fırsatları sizi bekliyor. Gelin birlikte keşfedelim…
#Sponsorlu İçerikÜlkemizde yılda yaklaşık 600 bin farklı gelinlik bir kereye mahsus giyiliyor ve daha sonra çöp oluyor. Bunun önüne geçmek için sürdürülebilir ve organik gelinlik üretimine yönelen Türkiye’nin ilk bohem konseptli gelinlik markası ‘Knight&Bride’, organik gelinlik imalatı ve ihracatı yaparak Türkiye’de bu alanda bir ilke imza attı.
#İzmirBİM aktüel ürünler kataloğu yayınlandı. 9 Nisan BİM aktüel ürünler kataloğunda gıda, temizlik, teknolojik alet, ev tekstili gibi bir çok alışveriş ürününde indirim fırsatları yer aldı. Avantajlı ürünleri raflarına taşıyan BİM market 9 Nisan Cuma günü 34 lnç Full HD Uydu Alıcılı Tv'yi 1.999,00 TL'den, cam ankastre seti 1.499,00 TL'den, dik durabilen elektrik süpürgesini 219,00 TL'den, çift yönlü bebek arabasını 399,00 TL'den satışa sunacak. Ayrıca mutfak, ev aletleri, çocuk kıyafeti, nevresim takımı gibi pek çok ürün de katalogda yer aldı. Peki, haftaya BİM'de neler var? İşte, ayrıntılar.
#9 Nisan BİM Aktüel ÜrünlerTasarımcı Özlem Erol’un kurduğu Moyy Atölye, bölge kültürünü yansıtan ‘Rize bezi’ feretiko elbiselerden sepetlere el işi ürünleri dünyaya satmak için yola çıktı. Buradaki sürdürülebilir üretim hareketi antik kumaş feretikoyu hayata döndürme çalışmalarına katkı sağlıyor.
#Rize BeziKadın girişimci sayısını artırmak ve ekonomik hayata kazandırmak amacıyla Temmuz ayında kurulan İnegöl Kadın Girişimciler Kooperatifi (KAGİKOOP), kısa zamanda yaptığı çalışmalarla dikkat çekti. Kagi Shop isimli bir web sitesi hazırlayan kooperatif üyeleri, İnegöl’ün yanı sıra farklı bölgelerdeki kadınların ürünlerini dijital ortamdan Türkiye geneline satmayı planlıyor. Tek kullanımlık önlük ve bebe markası ‘Kagibaby’ ile de ihracat hedefliyor. İlk ihracatlarını Slovenya’ya yaptıklarını hatırlatan KAGİKOOP Başkanı Enerjin Baloğlu, “Önceliğimiz Avrupa olacak. Balkan ülkelerine ulaşım ve gümrüklemede daha kolay yol alacağımızı bildiğimiz için burası da önceliklerimiz arasında” diyor.
#Serhat TEZCAN‘Evde kal’mak bizi alışveriş yapmaktan alıkoymadı. Hatta Türkiye’nin önde gelen e-ticaret şirketlerinin Hürriyet Cumartesi’yle paylaştığı verilere göre kredi kartını alıp bilgisayar başına geçenlerin sayısı son aylarda iyice arttı! Temizlik, güzellik ve mutfak kategorileri zirvede. En çok satılanlarsa epilatörler, tıraş makineleri, ofis sandelyeleri, oyun konsolları, terlik, pijama, çamaşır suyu...
#GazetehaberleriDeloitte, değişen tüketici alışkanlıklarını kategori bazlı incelediği ‘Küresel COVID-19 Salgınının Türkiye’de Farklı Kategorilere Etkileri Raporu’nun ikincisini yayımladı. Hazırlanan “Küresel Covid-19 Salgını’nın Türkiye’de Farklı Kategorilere Etkileri Raporu”na göre, uzaktan eğitim, ulusal market zincirleri ve hobi kategorilerinde yaşanan pozitif eğilim devam ediyor. Özel bankaların, risk algısının yüksek olduğu bu dönemde tedbirli davranmayı seçmesi talebi kamu bankalarına yöneltirken; otomobil kategorisinde talepteki canlanmaya dair ilk işaretler gelmeye başladı.
#TeknolojiKAÇAK olarak merdiven altı üretilen ve zararlı maddeler barındıran ürünler çocuklarımız için tehlike saçıyor. Kıyafet, oyuncak, bebek ve çocuk ürünleri üzerinde yapılan denetimlerde pek çok kimyasal maddeye rastlanırken, bebek ve çocuk kıyafetlerindeki aksesuarlarda tespit edilen ’nikel’ başı çekiyor.
#Kanserojen Madde