156 yıllık geçmişiyle her zaman iyiliğin öncüsü olan Türk Kızılay, 29 Ekim - 4 Kasım Kızılay Haftası’nı Kızılay Sokağı’nda yaklaşık 300 okuldan 20 bin öğrencinin katılımıyla kutladı. Kızılay Haftası’nın ana teması olan "Nesiller Değişir, Hilale Adanmış Yürekler Değişmez’’ sloganıyla ekranlara taşınan reklam filmi de büyük beğeni topladı.
#KızılayTribal Worldwide Istanbul Ajans Başkanı Arda Erdik reklamcılık sektörünün geleceğiyle ilgili; "Bu epey uzun bir tartışma konusu aslında. Yeni medyalarla birlikte dönüşen ajanslar, dönüşemeyen ajanslar, dönüşmüş gibi yapan ajanslar, bütün ajanslarını tek bir çatıda toplayan networkler, reklam işini içine alan müşteriler, reklam işine giren araştırma şirketleri… Enteresan bir geçiş süreci yaşıyoruz. Herkes bir şekilde pozisyon almaya çalışıyor. Hep birlikte, geleceği gelince göreceğiz" açıklamasında bulundu.
#Arda ErdikHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#GazetehaberleriHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#Kırmızı ÖdülleriKırmızı Basın, Kırmızı Dijital ve Kırmızı Kampanya kategorilerinde Türkiye İş Bankası, Unilever ve Vodafone Türkiye ile ödül alan Tribal Worldwide İstanbul Ajans Başkanı & Yaratıcı Yönetmeni Arda Erdik, Türk reklam sektöründe yaratıcılık ve sektörün geleceği hakkında açıklamalarda bulundu. Erdik kendilerine ödüle götüren 5 farklı reklam filminin de hikayesini paylaştı.
#Unilever