14 Şubat 2017 - Cannes Lions, Airbnb CMO’su Jonathan Mildenhall'ın 64. Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde Creative Effectiveness jürisine başkanlık edeceğini duyurdu.
#Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık FestivaliCannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’ne ilgi her geçen yıl artarken bu alana yapılan yatırımlar da meyvelerini vermeye başladı. Festivalin Türkiye temsilcisi Viki Habif, “Festivalde ajanslarımız ve reklamverenlerimizin de etkin katılımı ve desteği ile sektörümüzün çıtası yükseldi” dedi.
#Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali17-24 Haziran tarihlerinde düzenlenen 64. Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık Festivali 100 ülkeden 15 bin katılımcıyı ağırladı. 41.170 eser ödül için yarıştı. Hürriyet’in Türkiye resmi temsilcisi olduğu Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde bu yıl, teknolojinin ve yaratıcılığın ekonomi, toplum ve kültüre sağlayacağı katkı ön plana çıktı.
#Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık FestivaliYouTube’da her gün bir milyar saatlik içerik izleniyor. Markalar, YouTube’da üretilen içerğin parçası olmak ve genç izleyicilere erişmek için eğlence dünyasının yıldızlarıyla projeler gerçekleştiriyorlar. Yıldızlar kendi kanallarını yönetmek için diziler hazırlıyorlar. YouTube aracılığyla ünlü olan pek çok isimse, izleyici sayılarıı paraya çevirmenin yollarıı arıyor, markalarla işbirliği yapıyorlar.
#Youtube Fenomenleri17-24 Haziran tarihlerinde 100 ülkeden 15 bin katılımcıyı ağırlayan, 41.170 eserin ödül için yarıştığı Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık Festivalinin her alanında teknoloji ve inovasyon ön plana çıkıyor. Bu yılki festival yaratıcılığın ekonomi, toplum ve kültür üzerindeki rolüne odaklanıyor.Yaratıcılığın iş dünyasında pozitif bir rolü olduğu düşüncesiyle, panellerde yaratıcıların dünyadaki iyilik arayışına yapabileceği katkı üzerinde duruluyor.
#Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali17-24 Haziran’da 64’üncüsü gerçekleşecek ‘Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nin eğlence ayağının Türkiye toplantısı geçtiğimiz hafta gerçekleştirildi. Cannes Lions Türkiye Temsilcisi Vicky Habif, “Biz dünyanın gerisinde değiliz. Tam aksine, pazarlama, medya ve eğlence sektörümüz yetenekli insanlarla dolu. Kendimize güvenmemiz, dünyayı izlemekten ve yarışmaktan vazgeçmemiz gerekiyor” dedi.
#Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık Festivali