Güncelleme Tarihi:
Creative Effectiveness jürisi müşterilerin ve dünyanın dört bir yanındaki ajansların üst düzey yöneticilerinin birleşiminden oluşuyor. Tüm kariyeri boyunca her iki tarafta da çalışmış olan Cannes Lions ile yirmi yıldır birlikte çalıştığını ve bu yıl Creative Effectiveness jüri başkanı olarak geri dönmekten onur duyduğunu söyledi. Jüride olmanın yanı sıra, yaratıcılığın etkisini de ölçmekle kalmayıp aynı zamanda kültürel değişim ve iş sonuçlarını da yönlendiren bir çalışmayı sürdüreceğini belirtti. Creative Effectiveness ödüllü; yaratıcılık ve iş sonuçları arasındaki bağlantıyı tanıyan tek global ödüldür.
ALT KATEGORİ DEĞİŞİKLİKLERİ AÇIKLANDI
2017 için Creative Effectiveness alt kategorileri şunlardır:
- Creative Effectiveness
- Creative Effectiveness for Good
- Creative Regional Effectiveness
- Creative Global Effectiveness
- Creative Longer-Term Effectiveness
- Creative Marketing Effectiveness
Daha fazla bilgi için: https://www.canneslions.com/awards/the-lions/creative-effectiveness
2017 CREATIVE EFFECTIVENESS JÜRİSİ;
Sudeep Gohil, Tyde, Kurucu Ortak, Avustralya
Alegra O`Hare, Adidas, Kürsel Marka İletişim Başkanı, Almanya
Simone Tam, Mcgarrybowen, CEO, Çİn
Tammy Einav, Adam&EveDDB, CEO, İngiltere
Esther ET Franklin, MediaVest | Spark, Strateji ve Kültürel Akıcılık Genel Müdürü, ABD
Peter Carter, Procter & Gamble, Pazarlama Direktörü, Global
Fernando Mercado, Burger King, Marka Pazarlama Başkanı, Global
Anindita Mukherjee, S.C. Johnson & Son, Inc. CMO, Global
John Seifert, Ogilvy & Mather, Dünya Başkanı-CEO, Global