Paylaş
Markanın geçmişine bakıldığında ilk yıllarında nispeten daha tutucu ve ürünü açıklayıcı reklamlar yapıldığını söylemek mümkün. Ne var ki PS2’nin piyasaya çıkışı ve ürünü alanların büyük çoğunluğunun yetişkinler olduğunun fark edilmesiyle reklam stratejisi değişir.
Yeni strateji altında kimi zaman ürünün hedef kitlesini bile rahatsız edebilecek seviyede tartışmalı ilanlara da rastlanır. Nispeten yumuşamış olsa da sert, agresif reklam anlayışı PS3 ile kısmen devam eder.
Beğenelim veya beğenmeyelim Playstation markasının reklam anlayışının farklı bir bakış açısı getirdiğini söylemek yanlış olmaz. Ürünün global başarısında önemli rolü olduğu inkar edilemeyecek bu reklamlar Playstation markasının özgün bir marka konumu edinmesini de sağlamıştır.
Aşağıda Playstation’a ait son 10 yıl içinde yayınlanmış en çarpıcı 30 reklam örneği görebilisiniz.
Paylaş