Paylaş
CHÉ DERGİSİNİN DÜNYASI
Kendisini Belçika’nın en gözde erkek dergisi olarak tanımlayan Ché Men’s Magazine aynı zamanda yıllardır ülkenin en bilinen reklam kampanyalarından birine de sahip. Erkeklere daha güzel bir dünya hayal etmeyi sürdürmeleri çağrısında bulunan kampanya ayrıca, 2007’de Creative Club Belgium tarafından düzenlenen reklamcılık yarışmasında Entegra Medya Kategorisi’nde elmas ödülün de sahibi. İnternet sayesinde Belçika sınırlarının dışına da yayılan ve global bilinirlik elde eden bu kampanya ne var ki yoğun eleştiri de alıyor. Eleştirilerin temel odak noktası, kampanyanın kadını cinsel nesne olarak sunması. Belçika merkezli reklam ajansı Duval Guillaume imzalı bu kampanyaya ait basın, TV ve satış noktası reklamlarından örnekleri aşağıda görebilirsiniz.
PLAYSTATION
MASA TAKVİMİ
GİZLİ AŞIK
SÜTÇÜ
TELEFON NUMARASI
KADINLARA ÖZEL ŞERİT
“DAHA AZ KONUŞ, DAHA ÇOK...”
“BURADAN ÇİMDİKLEYİN LÜTFEN”
ÇARŞAF
SATIŞ NOKTASI
MAÇ SAYISI
Filmi izlemek için görsele tıklayın.
BEBEK BAKICISI
Filmi izlemek için görsele tıklayın.
“EN ÇILGIN HAYALLERİNİZDEKİ OTOMOBİL”
Filmi izlemek için görsele tıklayın.
“BLOWJOB” KAMPANYASI
Filmi izlemek için görsele tıklayın.
Yazarın son yazıları |
#22 Eylül 2013 Adana’daki Kayserililerin bankası
#18 Eylül 2013 En sıradışı reklam araçları
#15 Eylül 2013 Adını modayla özdeşleştiren marka
#11 Eylül 2013 30 yaratıcı açık hava reklamı
#08 Eylül 2013 Bir boya markasının doğuş öyküsü
Paylaş