SON bir aydır CepTransfer aboneleri, 40 dakikalık görüşme limitini doldurmalarına rağmen, bedava konuşma saatlerinde sorunla karşılaşıyor.
Bu saatlerde Turkcell, Aria ve Türk Telekom abonelerine rahatlıkla ulaşabilen CepTransfer aboneleri, Telsim abonelerine ise bir türlü ulaşamıyor, bedava konuşmadan yararlanamıyor.
TELSİM'in ayda 40 dakikadan sonra, akşam 22.30 ile sabah 05.30 saatleri arasında bedava konuşma imkanı sağladığı CepTransfer aboneleri, sürekli ‘‘yoğun hat’’ engeline takılıyor. Bunun sonucunda da aboneler, bir türlü ücretsiz görüşme imkanından yararlanamıyor. Telsim, soruna gerekçe olarak, ücretsiz görüşme yapılan saatlerde hatların yoğun olmasını gösteriyor.
GSM operatörü şirketlerden Telsim'in CepTransfer adıyla başlattığı bu abonelik paketi, ayda 40 dakika ücretli konuşmanın ardından abonelere belli saatler arasında bedava görüşme imkanı sağlıyor. Ayrıca, bu abonelere sabit ücret de yansıtılmıyor. CepTransfer aboneleri, Telsim aboneleriyle yaptıkları bir dakikalık görüşmeler için 319 bin lira, Aria, Turkcell ve Türk Telekom aboneleriyle yaptıkları görüşmelere de 590 bin lira ödüyor. Bu görüşmeler ayda 40 dakikaya ulaştığında da aboneye, akşam 22.30 ile sabah 05.30 saatleri arasında Telsim aboneleriyle bedava konuşma imkanı sağlanıyor.
SORUN BEDAVADA
Ancak, son bir aydır CepTransfer aboneleri, 40 dakikalık görüşme limitini doldurmalarına rağmen, bedava konuşma saatlerinde sorunla karşılaşıyor. Bu saatlerde Turkcell, Aria ve Türk Telekom aboneleriyle rahatlıkla konuşabilen CepTransfer aboneleri, Telsim abonelerine ise bir türlü ulaşamıyorlar. Bunun sonucunda da bedava görüşme imkanından yararlanamıyor.
Arkadaşımız Zeliha Aslan, bedava görüşme sorunu yaşayan Telsim'in CepTransfer abonelerinden İlyas Yazar, Fahri Körlü, Ercan Poyraz, Halil Öztaşbaş, Ali Kar, Aydan Kara ve Gökhan Kellecioğlu'nun şikayetleriyle ilgili olarak Telsim Kurumsal İletişim Medya Direktörü Banu Mavuş'la görüştü.
ÖNLEM ALINIYOR
Sorunun hatlardaki yığılmadan kaynaklandığını söyleyen Mavuş ‘‘CepTransfer kapsamında, özellikle bedava konuşma imkanının sağlandığı 22.300 ile 05.30 saatleri arasında, bazı lokasyonlarda yoğunluk oluşabiliyor. Bu yoğunluk, Türkiye genelindeki BTS'lerimizin çok sınırlı bir kesiminde, özellikle Anadolu'da askeri birliklerin ve üniversitelerin yoğun olduğu bölgelerde etkili oluyor. Bu sorunlar da teknik ekiplerimizin çalışmaları, ilave yatırımlar ve gerekli önlemler sonucunda hızla gideriliyor’’ dedi.
Telsim'in, Türkiye genelindeki tüm CepTransfer abonelerinin sorunlarını gidermek için yoğun çaba harcadığına da dikkat çeken Banu Mavuş, ‘‘Amacımız, abonelerimizin sorunsuz ve kesintisiz görüşme yapabilmelerini sağlamak’’ dedi.