Z kuşağı bireylerin eşitlik temalı reklamlara karşı ilgilenimleri üzerine bir doktora araştırması ‘Z Kuşağı: Eşitlik ve Reklam Tasarımları’ adıyla Nobel Bilimsel Eserler tarafından yayımlanan Dr. Begüm Aylin Önder, “Bu bireyler sadece ‘insan gibi yaşamak’ istiyor, bunu yaparken kendi özellerini, kendi istedikleri, kendi sınırları doğrultusunda çizmeyi, saygı görmeyi istiyor. Çünkü onlar baskılanmış, sosyal güvence derdi olan, yaşadığı sıkıntıları çocuğuna yaşatmak istemeyen daha endişeli bir neslin çocukları. Z kuşağı ebeveynlerinin aksine cesurca neden diye soran sorgulayan, özgürlüğe önem veren bir nesil. Kafasını telefondan, tabletten kaldırmadığını söylediğimiz, sorumsuz diye tanımlanan Z kuşağı, aslında ekolojiye saygı duyan, insan hakları, özgürlük gibi kavramları önemseyen bireyler. Bir adım gelene aslında bin adım giden vicdanlı bir kuşak. Ama yaklaşmayı bilene” diyor.
#Z Kuşağı