Cola Turka, geçmişten bugüne taşıdığı köklü mirasını yenilenen bir enerjiyle geleceğe taşırken, yeni reklam filmiyle dikkatleri üzerine çekiyor. Türkiye’nin kültürel hafızasında önemli bir yer edinen ve efsanevi reklamlarıyla bir döneme damga vuran marka, yeni reklam filmiyle ses getirecek gibi duruyor. Markanın geçmişiyle özdeşleşen kollektif duygulara odaklanan reklam nostaljik bir atmosfer yaratırken, aynı zamanda markanın yeni dönem atılımlarına yönelik ipuçları veriyor. Reklam filmi boyunca kullanılan “İçimizden Biri” sloganı, Cola Turka’nın bu topraklara duyduğu bağlılığı ve kültürel aidiyeti özetliyor. İLANDIR
#Sponsorlu-İçerikCola Turka, geçmişten bugüne taşıdığı köklü mirasını yenilenen bir enerjiyle geleceğe taşırken, yeni reklam filmiyle dikkatleri üzerine çekiyor. Türkiye’nin kültürel hafızasında önemli bir yer edinen ve efsanevi reklamlarıyla bir döneme damga vuran marka, yeni reklam filmiyle ses getirecek gibi duruyor. Markanın geçmişiyle özdeşleşen kollektif duygulara odaklanan reklam nostaljik bir atmosfer yaratırken, aynı zamanda markanın yeni dönem atılımlarına yönelik ipuçları veriyor. Reklam filmi boyunca kullanılan “İçimizden Biri” sloganı, Cola Turka’nın bu topraklara duyduğu bağlılığı ve kültürel aidiyeti özetliyor.
#Sponsorlu İçerikMigros, dokunduğu herkese yaptığı pozitif katkıyı vurguladığı yeni imaj filmiyle ekranlarda. 70 yıllık köklü geçmişiyle Türkiye’de modern perakendenin kurucusu ve “yeni nesil perakende” anlayışının mimarı olan Migros, yeni kampanyasında “Migros ile İyisin” mesajının altını çiziyor. Kampanya, Migros’un müşterilerine iyi bir alışveriş deneyimi sunmanın ötesine geçerek, tüm ekosistemi üzerinde yarattığı etkiyi ve değeri anlatıyor.
#Sponsorlu İçerikKullanıcılarına, günlük hayatın her anında tek uygulamadan ihtiyaçlarını karşılamayı vadeden Türkiye İş Bankası iştiraki online alışveriş platformu Pazarama, e-ticaret kategorisindeki yükselişine devam ediyor.
#Sponsorlu İçerikKurulduğu günden bu yana 7 milyona yakın müşteriye hizmet veren, Türkiye’nin en büyük insurtech markası Sigortam.net, teknolojiye ve insan kaynağına yaptığı yatırımlarla, logosundan web sitesine tüm altyapısını yeniledi.
#Sponsorlu İçerikOscarlı oyuncu Morgan Freeman, beş yıl aradan sonra Türk Hava Yolları'nın (THY) ikinci kez reklam yüzü oldu. Freeman'ın rol aldığı yeni reklam filmi ilk kez, pazar (13 Şubat) günü Amerikan Futbol Ligi'nin (NFL) şampiyonluk mücadelesi 'Super Bowl'da milyonlarca izleyiciyle buluşacak.
#Türk Hava Yolları'nın (THY)Türk Hava Yolları’nın, Ay’a 1969’da yapılan ilk yolculuktan ilham alan yeni reklam filmi, ABD’nin en çok izlediği ve dünya genelinde 600 milyondan fazla kişinin takip ettiği Amerikan Ulusal Futbol Ligi final maçında(Super Bowl) gösterildi. THY reklamı ile ülkede ve dünya genelinde büyük bir kitleye ismini bir kez daha ulaştırdı. Reklam filmi 20 farklı ülkede de yayına girdi. THY, final maçının yapıldığı Miami’ye doğrudan uçmasıyla kente dünyanın birçok noktasından izleyici taşıdı.
#THY