Güncelleme Tarihi:
Yeni trendleri, tüketici içgörülerini ve ihtiyaçlarını anlamayı ana merkeze koyan Türkiye’nin yenilikçi online alışveriş platformu Pazarama, online alışverişe ek olarak Kartal ve Nişantaşı’nda bulunan fiziksel mağazası ile çoklu kanal deneyimini de alışveriş severlere sunuyor. Elektronikten kozmetiğe, modadan ev ve yaşama kadar binlerce ürünü mağazalarında alışveriş severler ile buluşturuyor.
Türkiye’nin hızla büyüyen yenilikçi alışveriş platformu Pazarama’da, online alışverişin yanı sıra akaryakıt ödemeleri, tatil rezervasyonu ve araç kiralama gibi birçok farklı hizmet bir arada bulunuyor. Kullanıcılara ödeme anında indirim, taksit, puan ve taksitli ek hesap gibi sağladığı pek çok kolaylığın yanı sıra Pazarama, online alışveriş sektöründeki tüm paydaşlar için herkesin kazandığı yeni bir ekosistem olmayı hedefliyor.
İÇGÖRÜ ODAKLI KAMPANYALAR İLE TÜKETİCİLERİN VE SATICILARIN YANINDA OLMAYA DEVAM EDECEK
2024 yılında, tüketicilerin alışveriş davranışlarını ve trendlerini anlamak için daha fazla araştırmaya odaklanan Pazarama, içgörü odaklı yaptığı Dev Fırsat Günleri, Süper Saatler gibi kampanyalar ile hem tüketicilerin yanında olmaya devam ediyor hem de satıcıların finansal sağlığını göz önünde tutarak kazan-kazan vizyonu ile hareket ediyor.
Pazarama, 2023 yılının son aylarında anlaştığı marka yüzü Gökhan Ünver ile gerçekleştirdiği “Alışverişin Süperi” relansmanı ile kullanıcı ve satıcı sayısını büyük bir hızla artırdı. İş birliği kapsamında, mart ayının son haftasında gerçekleşecek pet kategorisi kampanyası için hazırlanan ve Gökhan Ünver’ in yer aldığı yeni reklam filmi online alışveriş severler ile buluşacak. Pazarama, yılın devamında da yeni reklam filmleri ve anneler günü, babalar günü, bayram fırsatları gibi farklı kategoriler için gerçekleşecek kampanyalar ile kullanıcıların her ihtiyacını karşılamaya devam edecek.
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Pazarama Pazarlama ve Büyümeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tuna Canatar, “Pazarama için 2024 yılı pazarlama yatırımlarının öne çıktığı ve araştırmalardan gelen içgörülerin vizyonunda stratejilerin oluşturulduğu bir yıl olacak. Yapay zekâ odaklı veri yönetimiyle, dijital performans, CRM gibi yatırım yaptığımız tüm pazarlama alanlarında etkinliğin artırılması 2024 yılındaki ana odaklarımızdan yalnızca biri. Ek olarak, veri ile beslenen geleneksel medya ve dijital medya kanallarının bir ekosistem içinde hareket ederek alışverişçilerin hayatındaki yerimizi güçlendirmek istiyoruz. Sosyal medya, uzun yıllardır şekil değiştirerek kullanıcıların davranışlarının da sürekli farklılaştığı bir oluşum bizim için. Bu sebeple, odaklandığımız sosyal medya kanallarımızda; sürekli yeni kalmaya, trendleri takip etmeye ve hem insan kaynağı hem de teknolojiye yatırım yaparak burayı kullanıcıların keyifli vakit geçirdiği, Pazarama’dan en yeni haberleri aldığı ve kolayca alışveriş yaptığı sosyal e-ticaret platformuna çevirme vizyonumuz bulunuyor. Pazarlama departmanı olarak yaklaşık 40 kişiden oluşan, farklı sektör deneyimleri bulunan, konusunda uzman, genç ve girişimci ruha sahip bir ekibiz ve tüm projelerimiz gücünü bu ekipten alıyor” dedi.
Türkiye’nin yenilikçi e-ticaret platformu Pazarama, oluşturduğu yeni proje “Pazarama Yanında” ile 2024 yılında toplumsal fayda yaratmaya devam edecek. Çiftçi Kadınlar, Girişimci Kadınlar ve Anadolu bölgelerinde bulunan üreticileri odağına alan Pazarama, Türkiye İş Bankası iş birliği ile çiftçi kadınları destekleme amacıyla “Kadının Gücü Geleceğin Tarımı” kampanyasını başlattı. Kampanya kapsamında tarımsal üretim yapan kadınlar ve kadın kooperatifleri, Pazarama’da komisyon bedeli ve belli bir tutara kadar kargo bedeli ödemeden satış yapma imkânına sahip olurken; pazara erişim, satış-pazarlama, finansal, dijital ve zirai okuryazarlık gibi alanlarda eğitimlerden de yararlanabilecek.
Pazarama, İş Bankası Grubu’nun reel sektörü koruma misyonu doğrultusunda sadece alışveriş severlerin tüm ihtiyaçlarını karşılayacak bir platform değil aynı zamanda satıcıyı, özellikle de yerel üreticiyi destekleyecek öncü bir marka olma motivasyonu ile Anadolu’nun dijitalleşmesi ve günümüz e-ticaret dünyasının bir parçası haline gelmesine katkı sağlamayı ana odaklarından biri olarak sahipleniyor.
Pazarama, bir e-ticaret platformu olmanın ötesinde, girişimci ruhunu geniş kesimlere yaygınlaştırmayı da hedefliyor.
İlandır