Türkiye İş Bankası Genel Müdürü Adnan Bali, birinci adamların, zamanımıza denk gelen bir değişim, dönüşüm süreci olan dijitalleşmenin doğal bir parçası olmaları gerektiğini belirterek, “Dijitalleşme bir organizasyonun bütününe sirayet etmeli” dedi.
#WebrazziTurkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ömer Barbaros Yiş, "Dijitalleşme sadece giderleri azaltmak değil, topluma iyilik katmak ve sosyal inovasyon anlamında bize büyük yol açıyor. Akıl ve kalbi birleştirecek altın kelimelerden biri fedakarlık. Teknolojiyi sadece daha iyi kampanyalar yapıp, daha iyi geri dönüş almak için değil, insanın faydasına olacak şekilde geliştirmek, bizim için çok kritik." ifadelerini kullandı.
#TeknolojiNetmarble EMEA Genel Müdürü Barış Özistek, Webrazzi Summit 2018 Konferansı’nda dünyanın internetin ortaya çıkışından sonra yeni bir döneme girdiğini, bugün geldiğimiz noktada teknoloji sayesinde yapay zekanın akıl sorununu, blockchain teknolojisinin ise güven sorununu çözdüğünü söyledi.
#Yapay ZekaYapay zekayı değerlendiren Cem Yılmaz, “Şöyle düşünmek gerekiyor; ‘Normal zekâdan ne fayda gördük ki yapayından fayda göreceğiz.’ Çünkü zekilerin acı çektiği bir gerçek. Dolayısıyla yapay zekanın bizimle olumsuz bir mücadeleye gireceğini düşünmüyorum. Ben bir olumsuzluk görmüyorum. Beni bir bilgisayarın döveceğini sanmıyorum. Çünkü joystick bende” dedi.
#Cem YılmazTürkiye’nin önde gelen e-ticaret platformu hepsiburada, altyapısında yapay zekâya ağırlık vermeye başlıyor. Doğan Online ve Hepsiburada Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Hanzade Doğan Boyner, “Bu yıl üzerinde çalıştığımız en önemli konu yapay zekanın iş modelimiz içerisine iyice entegre olması ve kesintisiz teknoloji yatırımlarımız” dedi.
#GazetehaberleriMilyonlarca kişi, bankacılık işlemlerini sadece mobil cihazlardan yapıyor, TV içeriklerine sadece mobil cihazlardan ulaşıyor; büyük reklam verenler mobil pazarlama bütçelerini düzenli olarak artırıyor. Mobil teknolojilerin getirdiği ve hayatımızı etkileyen dönüşüm, pazarlama dünyasında da hızlı bir şekilde yaşanıyor. Mobil pazarlamanın liderleri, bu dönüşümün geldiği noktayı çarpıcı verilerle anlatıyor.
#Mobil BankacılıkGirişimcilik ekosisteminin işlendiği Webrazzi Summit etkinliğine katılan Doğan Online ve hepsiburada.com’un kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Hanzade Doğan Boyner, “Müşterilere, perakende sektörüne ve markalara en iyi hizmeti vermek için daima kendimizi yeniliyoruz. Türkiye’nin dijital dönüşümünün kaldıracıyız ” dedi.
#HepsiburadaIntel Türkiye’nin, genç girişimcilerin Silikon Vadisi deneyimi yaşamasına ve küresel pazarlara açılma fırsatı edinmesine destek olmak amacıyla düzenlediği “Intel Challenge Turkey 2014” Yarışması sona erdi. Türkiye birinciliğine layık görülen PAO adlı giyilebilir teknoloji projesi, 3–6 Kasım 2014 tarihlerinde UC Berkeley Üniversitesi’nde düzenlenecek Intel Global Challenge yarışmasında Türkiye’yi temsil edecek ve dünyanın önde gelen yatırımcıları ile buluşma olanağı yakalayacak.
Doğan Şirketler Grubu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Begümhan Doğan Faralyalı, Doğan Medya dünyasının gazeteler, televizyon kanalları, e-ticaret siteleri ve mağazalarla her gün nüfusun yarısına ulaştığını ifade etti.
#Begümhan Doğan FaralyalıDoğan Online ve Doğan Gazetecilik Yönetim Kurulu Başkanı Hanzade Doğan Boyner, hepsiburada.com’un her ay bir milyonun üzerinde ürün sattığını belirterek, “2014’te 1 milyar TL ciroyu yakalayacağımızı düşünüyoruz” dedi. Hanzade Doğan Boyner Türkiye’de e-ticaret pazarının hala küçük bir paya sahip olduğunu söyleyerek, “Pazarın en büyük oyuncusu olarak bunda bizimde sorumluluğumuz var. Belki bazı yatırımlarda geç kaldık. Ama bu yıl başladığımız agresif yatırım dönemiyle büyümeye katkı yapacağımızı düşünüyorum” dedi.
DOĞAN Online ve Doğan Gazetecilik Yönetim Kurulu Başkanı Hanzade Doğan Boyner, 2012 yılında 1 milyar, 2013 yılında 1.4 milyar liralık ciroya ulaşacaklarını belirterek, “hepsiburada.com’u satmayı düşünmüyoruz. Bize değer katabilecek bir şirket olursa ortak oluruz” dedi.
Doğan Online Yönetim Kurulu Başkanı Hanzade Doğan Boyner, Türkiye’de internetin 1999’lardan beri çok hızlı değiştiğine dikkat çekerek, Doğan Online’ın da bu gelişime paralel olarak bugün yüzlerce kişiyi istihdam eden, 14 milyon tekil üyesi olan ve 700 milyon TL’lik ciroya ulaşmış bir grup haline geldiğini söyledi.
BinYaprak, çalışan ve üretmek isteyen kadının tecrübelerini paylaştığı ve birbirine fırsat yarattığı bir kız kardeşlik ağı. Hedefi öğrenciden emekliye, kadından erkeğe, bireyden kuruma kadar tüm paydaşlarla kadının iş hayatı potansiyelini keşfetmesini ve bu yolculukta yalnız olmadığını bilmesini sağlamak. BinYaprak girişiminin Melek Pulatkonak ile kurucu ortaklarından olan Aslı Caner, sorularımızı yanıtladı.
#Binyaprak