“Yenisi çıkar mı” diye tüketicileri korkutan teknoloji ürünlerine abonelik modeli geldi. Vestel, tüketicilerin ürünleri aylık ücretlerle kiralamasını sağlıyor. Modelin uygulandığı ilk ürün ise TV. Kullanıcılar aylık 79 TL’den başlayan ücretle TV kiralayabilecek, yenisi çıktığında değiştirebilecek. Yakında cep telefonları da kiralanacak.
#Ergün GülerVestel; ürün, servis, teknoloji ve hizmetlerinin engelliler tarafından ulaşılabilir ve kullanılabilir olması adına yaptığı çalışmaların tümünü “Erişilebilirlik Projesi” çatısı altında topladı. Üç ana başlığa sahip çatı proje; Vestel’in engelli bireyler için yaptığı çalışmaları “herkes için eşit şans” vizyonu altında toplumla buluşturuyor.
#VestelVestel; ürün, servis, teknoloji ve hizmetlerinin engelliler tarafından ulaşılabilir ve kullanılabilir olması adına yaptığı çalışmaların tümünü “Erişilebilirlik Projesi” çatısı altında topladı. Üç ana başlığa sahip çatı proje; Vestel’in engelli bireyler için yaptığı çalışmaları “herkes için eşit şans” vizyonu altında toplumla buluşturuyor.
#VestelGerek medyada yayınlanan haberleri gerekse akademik literatürü taradığımızda “dijital dönüşüm” kavramının ABD’de 1980’lerden beri yoğun olarak irdelendiğini, Türkiye’de ise 1990’ların sonunda filizlenip öneminin ancak 2000’lerin ortasında anlaşıldığını görüyoruz.
#YazarlarElif Boyner ve Melis Abacıoğlu Sezener tarafından geçen yıl hayata geçirilen SWEATers APP, spor ve eğlence dolu spor festivali SWEAT FEST ile spor tutkunlarına benzersiz bir festival yaşatacak. “SWEAT FEST 2018” etkinliği, 5-6 Mayıs’ta Tersane İstanbul, Haliç’te gerçekleşecek.
#Sweat FestÖTV ve KDV indirimleri yeni nesil televizyonların satışını artırdı. Geçen yıl 870 bin televizyon satışının gerçekleştiği pazarda 2009 yılında yüzde 40 büyüme hedefleniyor. Bu büyüme 1.5 milyar TL’lik pazarda ithal markalara yarıyor. Yerli üreticilerin paylarını hızla kaybetmesinin nedeni de, pazarın tüplü televizyonlardan yassı ekran televizyonlara kaymasından kaynaklanıyor.
Outlet mağazaları, hesaplı alışverişin adresi. Bu nedenle, son dönemde birbiri ardına outlet alışveriş merkezleri açılıyor. Fabrika satış ve seri sonu ürünlerin satıldığı bu mağazalardan hemen her markada var. Outlet anlayışı sadece giyimde değil mobilya, ev tekstili ve elektronik sektörlerinde de hızla yayılıyor. Bu hafta jüri üyelerimize Türkiye’nin en iyi outlet alışveriş merkezlerini sorduk.
Tarihi derbi öncesinde Fenerbahçe ve Galatasaray arasında markalı ürün rekabeti kızıştı. Fenerbahçe bu hafta 50 bine yakın forma ve tişört satmayı hedeflerken, Galatasaray aynı dönemde 15 binlik forma satışına ulaşmak istiyor. Galatasaray, Fenerbahçe’nin ’6-0’lık ürünlerine karşı derbi öncesinde piyasaya "Fener Stadı’na bayrak diken Souness" ürünleri yanıt vermeye hazırlanıyor.