Türkiye’nin en büyük bankalarından biri olan Vakıfbank her yıl pek çok personel alımı yapıyor. Peki, Vakıfbank’a iş başvurusu nasıl yapılır? Vakıfbank hangi kadrolar için personel alımı yapıyor? İş başvuru şartları neler? Tüm detaylar haberimizde...
#VakıfbankVakıfbank personel alımı şartlarını yayınladı! Türkiye'de 893 şubesiyle hizmet vermekte olan Vakıfbank yeni dönem personel alımı planını kamuoyu ile paylaştı. Vakıfbank personeli olmak için şartlar neler? Vakıfbank iş başvuruları nasıl yapılır?
#Vakıfbank İş BaşvurusuVakıfbank personel alımı 2024 başvuru ekranı erişime açıldı. Yayınlanan duyuruya göre Vakıfbank KPSS şartsız, Müfettiş Yardımcısı, BT Müfettiş Yardımcısı, Kontrolör Yardımcısı, BT Kontrolör Yardımcısı, Uzman Yardımcısı, Mimar/Mühendis ve Memur kadrolarına personel alımı gerçekleştirecek. Vakıfbank memur alımı başvuru ekranı ‘İstanbul Üniversitesi Aday İşlemleri Sistemi’ üzerinden gerçekleşecek müracaatların ardından, başarılı olan adaylar yazılı sınava katılacak. Adana, Ankara, Antalya, Bursa, İstanbul, İzmir gibi illerde yapılacak olan Vakıfbank personel alımı sınavı 16 Kasım 2024 tarihinde yapılacak. Peki, Vakıfbank personel alımı başvurusu ne zaman bitecek, nasıl yapılır? Vakıfbank memur alımı şartları 2024 neler? İşte, sınav başvuru tarihi, şartları ve kadrolar hakkında bilgiler.
#Vakıfbank Personel AlımıVakıfbank personel alımı ile kadrosunu güçlendirmeye hazırlanıyor. Hukuk, Endüstri, Elektrik Mühendisliği, İşletme gibi birçok alanda gerçekleştirilecek olan Vakıfbank personel alımı başvurusu, kurumun internet sitesi üzerinden duyuruldu. Peki, Vakıfbank personel alımı başvurusu nasıl yapılacak? İşte, konuyla ilgili detaylı bilgiler
#Vakıfbank