Güncelleme Tarihi:
Ülkemizde en çok tercih edilen meslek gruplarının başında bankacılık gelmekte. Türkiye'de 893 şubesiyle hizmet vermekte olan Vakıfbank yeni dönem personel alımı planını kamuoyu ile paylaştı. Vakıfbank personeli olmak için gerekli şartlar haberimizde yer alıyor.
KAÇ PERSONEL ALINACAK?
Vakıfbank personel alımı ilanı kapsamıda 750-800 personelin alınacağı açıklandı.
İŞ BAŞVURUSU NEREDEN YAPILACAK?
İş başvurularınızı Vakıfbank resmi sitesi üzerinden iş başvurusu yapabilirsiniz.
- Aşağıda verdiğimiz linle tıklayarak Öz Geçmiş formunuzu oluşturmanız gerekmetedir.
- Tabi üye değilseniz ilk önce üye olmalısınız!
VAKIFBANK İŞ BAŞVURUSU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ!
VAKIFBANK PERSONEL ALIMI ŞARTLARI
Vakıfbank'ın insan kaynakları sayfasında Vakıfbank Personel Alımı şartlarına ilişkin şu açıklama yer alıyor;
"VakıfBank, benimsediği büyüme stratejisi ve sürdürdüğü yeniden yapılanma projesinin başarıya ve belirlenen hedeflere ulaşmasının büyük ölçüde insan kaynağına dayandığı gerçeğinden hareketle işe alma, terfi, performans değerlendirme, kariyer planlama ve eğitim süreçlerinde iyileştirme çalışmalarına, aralıksız olarak devam etmektedir.
VakıfBank personeli, geleceğe güvenle bakabilmenin ve VakıfBank'lı olmanın ayrıcalığını yaşamaktadır."
Vakıfbank tarafından açılan personel ilanlarında ise pozisyonlara uygun başvuru şartları ayrıca banka tarafından ilan edilmektedir.