UXservices tarafından düzenlenen Türkiye ve bölgenin ilk uluslararası kullanıcı deneyimi konferansı UXistanbul global iş ve teknoloji dünyasının kullanıcı deneyimi profesyonellerini bir araya getirdi. Facebook ve Google gibi dünya devlerinden gelen konuşmacıların keynote ve workshopları ile kapsamlı bir içerik sunan konferansın gündemi İçgörüden Aksiyona oldu. Yetkililer, kullanıcı deneyimi pazarının daha da olgunlaştığına ve kullanıcı deneyimi projelerinde araştırma yapmanın önemine dikkat çekti. Konferans ayrıca Türkiye’nin ilk kullanıcı deneyimi raporunun 5’inci edisyonunun lansmanına da ev sahipliği yaptı.
#TeknolojiUXservices tarafından düzenlenen Türkiye ve bölgenin ilk uluslararası kullanıcı deneyimi konferansı UXistanbul 2020 için geri sayım başladı. İş ve teknoloji dünyasının kullanıcı deneyimi profesyonellerini bir araya getirecek olan etkinliğin bu yıl altıncısı düzenleniyor. Facebook, Google, Volvo ve HSBC gibi dünya devlerinden gelen konuşmacıların sunum ve workshopları ile kapsamlı bir içerik sunacak olan konferansta ayrıca Türkiye’nin ilk kullanıcı deneyimi raporunun 5’inci edisyonunun lansmanı da yapılacak.
#UxistanbulUxservices tarafından düzenlenen kullanıcı deneyimi ve kullanılabilirlik etkinliği UXistanbul’un beşincisi yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. Katılımcılardan biri de BMW Group Kıdemli Strateji ve UX Tasarımcısı Sebastian Gier'dı. Mobilite deneyiminden bahseden Gier, UX'i kariyer olarak düşünenlere önemli tüyolar verdi.
#UxUxservices tarafından düzenlenen kullanıcı deneyimi ve kullanılabilirlik etkinliği UXistanbul’un beşincisi yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. Katılımcılardan biri de YouTube UX Araştırmacısı Nizar Saqqar'dı. Bir UX araştırmacısının görevini anlatan Saqqar, Hürriyet'e önemli açıklamalarda bulundu.
#UxUxservices tarafından düzenlenen kullanıcı deneyimi ve kullanılabilirlik etkinliği UXistanbul’un beşincisi yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. Etkinlikte konuşan Google UX Direktörü Elizabeth Churchill, insanların günlük tutum ve davranışlarına bakarak tasarım çözümleri sunduklarını, bu süreçte tasarım ve mühendisliğin birleştirilmesine inandıklarını söyledi. Amazon Kıdemli UX Tasarımcısı Daria Tarawneh ise, “Tasarım sürecinin en önemli noktalarının başında müşteriyi iyi anlamak ve ‘müşterinin hangi sorununu çözmeye çalışıyoruz’ sorusunu yanıtlamak geliyor; müşteri deneyimi, tasarım sürecinin en önemli bileşenleri arasında yer alıyor” dedi.
#GoogleUxservices tarafından düzenlenen kullanıcı deneyimi ve kullanılabilirlik etkinliği UXistanbul’un dördüncüsü yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. Servis tasarımı temalı etkinlikte konuşan IBM Servis Tasarımı Programı Direktörü Peter Fossick, dördüncü sanayi devrimi olarak adlandırılan Endüstri 4.0’ın farklı koşullarında rekabet etmek isteyen kurumların Tasarım 4.0’a ihtiyaçları olduğunu söyledi. Facebook VR Ürün Tasarımcısı Katya Kostyukova ise 1 milyarı aşkın kullanıcısı olan platforma VR teknolojilerini nasıl entegre ettiklerini aktardı.
#Endüstri 4.0Kullanıcı deneyimi ve kullanılabilirlik konferansı UXistanbul, 20 Şubat’ta dördüncü kez profesyonellerle buluşacak. Servis tasarımı konusuna odaklanacak etkinliğin keynote konuşmacıları arasında Facebook ve IBM’de görev yapmakta olan yöneticiler de bulunuyor.
#Uxistanbul21 Şubat’ta gerçekleşecek UXistanbul Konferansı’nın keynote konuşmacıları arasında yer alan Facebook Tasarım Programı Müdürü Michelle Morrison, sadece şirketlerin değil ülkelerin de tasarım kültürü oluşturmaları gerektiğini söyledi. Morrison, bu sayede ulaşımdan oylama araçlarına kadar birçok farklı konuda daha iyiye ulaşılabileceğini belirtti.
#Facebookİkinci el ürünlerin satıldığı bit pazarları artık ‘cep’e girdi. Akıllı telefonlara indirilen ‘Dolap’ isimli uygulama ile kullanıcılar ikinci el giysi, çanta veya ayakkabıların fotoğrafını çekip satabiliyor. Girişimin kurucularından Cenk Çivici, “Marka giyinmeyi büyük bir maliyet olmaktan çıkarıyoruz” dedi.
#Gazetehaberleri