Türkiye 2022 yılı Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar rekor düzeyde artarak 63,89 milyar TL’ye ulaştı. Medya yatırımları 52 milyar 92 milyon TL’ye, reklam yatırımları ise 10 milyar 97 milyon TL’ye yükseldi.
#Reklamcılar DerneğiTürkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2020 Yılı Raporu yayımlandı. Rapora göre; Türkiye’de toplam medya yatırımları 13 milyar 976 milyon TL olarak gerçekleşti.Mecra dışı reklam yatırımları ile beraber, toplam medya ve reklam yatırımları ise bir önceki yıla göre yüzde 24 oranında büyüyerek, 17 milyar 469 milyon TL oldu.
#Medya YatırımlarıTürkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2020 Yılı İlk 6 Ay Raporu yayımlandı. Rapora göre; Türkiye’de toplam Medya ve Reklam Yatımları, 7 milyar 867 milyon TL oldu. Bununla birlikte medya yatırımları ise yine bu yılın ilk 6 aylık döneminde, 6 milyar 294 milyon TL olarak gerçekleşti.
#MedyaTürkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2019 Yılı Raporu yayımlandı. Rapora göre; Türkiye’de toplam medya ve reklam yatımları, bir önceki yıla göre yüzde 6,2 oranında büyüyerek, 11 milyar 49 milyon TL oldu. Bununla birlikte medya yatırımları ise 2019 yılı sonunda, 2018 yılının aynı dönemine göre yüzde 5,6 oranında artarak, 8 milyar 839 milyon TL olarak gerçekleşti.
#Tahmini Medya Ve Reklam Yatırımları 2019 Yılı Sonu RaporuUlusal Radyo Yayıncıları Derneği, Küçük Çamlıca TV-radyo kulesi için bir hak arama kurumu olan Kamu Denetçiliği Kurumu’na başvurdu. Radyocular aynı anda tüm vericilerin sökülmesinin ‘güvenlik zafiyeti’ yaratabileceği endişesi taşıyor. Test süreci olumlu sonuçlanana kadar, en az 1 yıl süreyle İstanbul’un siluetini bozmayacak iki noktada mevcut kulelerin sökülmeyerek yayınların kesintiye uğramaması için ‘tedbir’ alınmasını istiyorlar.
#GazetehaberiURYAD A.Ş.’nin sahibi Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) yüzde 70 hissesini koruyarak; yüzde 10’unu Reklamverenler Derneği’ne (RVD) yüzde 10’unu Reklamcılar Derneği’ne (RD), ve yüzde 10’unu ise Radyo Televizyon Yayıncıları Meslek Birliği’ne (RATEM) devrediyor. Böylelikle MEK (Müşterek Endüstri Komitesi) yapı kurulmuş olacak ve kurumun adı RİAK olarak değişecek.
#RadyoTÜRKİYE'nin ilk medya planlama ve satın alma etkinliği Media Summit 2016, Zorlu PSM'de gerçekleşti. Bu yıl 46 konuşmacının 20 farklı seansta bir araya geldiği Media Summit’in gündemi ‘’Dijital Dönüşüm’’ oldu. Dün başlayan ve bugün sona erecek toplantıda yerli ve yabancı konuşmacılar, sektördeki dijital dönüşümün ve bu dönüşümün tüketiciler üzerindeki etkilerini anlattı.
#Blutv