Radyoda reklâm yatırımları 220 milyon TL'yi aştı

Güncelleme Tarihi:

Radyoda reklâm yatırımları 220 milyon TLyi aştı
Oluşturulma Tarihi: Mart 24, 2017 15:45

Düşük maliyeti ve erişimi en yüksek ikinci mecra olan radyo, 2016 yılında reklamverenlerin tercihi oldu. Radyo mecrasında reklam yatırımları geçtiğimiz yıl 220 milyon lirayı aştı.

Haberin Devamı

Geçtiğimiz yıl radyo mecrasına yapılan reklam yatırımlarının ciddi boyutlara ulaşması, mecranın etkisini ve erişim gücünü bir kez daha görünür kıldı. 2016 yılında, reklam yatırımları dikkat çekici boyutlara ulaştı.

Radyo Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) verilerine dayanarak hazırlanan rapora göre, 2016 yılı mecra yatırımlarında radyonun payı TRT dahil toplam 220 milyon 701 bin TL oldu.

Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) Başkan Yardımcısı Olcay Akay konu ile ilgili açıklmasında, "Hem Türkiye hem de medya adına çok büyük zorluklardan geçilen bir yılın ardından ulaşılan bu rakam, radyo adına çok büyük bir başarı oldu" dedi.

 

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!