“Türkiye-Gücünü ve Potansiyelini Keşfet” sloganıyla gerçekleştirilen Turkey Discover the Potential (TDP) tanıtım etkinlikleri çerçevesinde projelendirilen Uluslararası Medya Forumu, 21-25 Mayıs 2017 tarihlerinde Antalya’da toplanacak. Forum’a 52 ülkeden, seçkin medya temsilcileri katılacak. Ekonomi, turizm, kültür ve medya konularının ele alınacağı Forum, dünya medyasının en geniş katılımlı uluslararası etkinliği olarak görülüyor.
#Turkey Discover The PotentialTİM öncülüğünde, Ekonomi Bakanlığı koordinasyonu ile hazırlanan ‘Türkiye Markası’nı Başbakan Ahmet Davutoğlu bizzat tanıttı. Ulusal ve uluslararası boyutu olan kampanyanın sloganı ‘Türkiye’nin gücünü, potansiyelini keşfet’ olarak belirlenirken, “Biz hem Doğuyuz, hem Batıyız, Yeni Türkiye yeni hikayesini yazıyor” mesajı verilecek.
#TÜRKİYE MARKASI- TİM Başkanı Büyükekşi: "Fiat, Bosch, Renault, Coca Cola, Nestle gibi dünya devleri ve 550'den fazla yatırımcı, Bursa'nın geleceğine inanıyor. O zaman bunlar inandığına göre, sizin ve bizim daha fazla inanmamız gerekiyor" - "Bursa, Türkiye'nin ilk yerli tramvayı İpekböceği'ni üretti. Gerçekten bu bizim açımızdan bir övünç kaynağı ve ben Bursalı dostumuzu, Durmazlar Makine'yi bu başarısından dolayı tebrik ediyorum. İnşallah daha büyük başarılara da imza atar ve bunun gerisi, inşallah yerli otomobil de bir Bursalı firma, sanayici tarafından üretilir. Bunu da dört gözle bekliyoruz" - "Türkiye'de şu anda Cumhurbaşkanımız, Başbakanımız, bakanlarımız bir an durmuyorlar. Bizim de artık başımız döndü"
TÜRKİYE’nin yeni logo ve sloganının tasarımcısı uluslararası Saffron Marka Danışmanlık’ın Kurucusu CEO’su Jacob Benbunan, “Türkiye çok fazla değişim yaşadı. Bugün endüstri ve iş dünyasındaki durumuna baktığınızda Türkiye’nin bir ‘değişim ustası’ olduğunu görürsünüz. Ne tür bir değişim olursa olsun, Türkiye onda ustalaşmayı başarmıştır” dedi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ekonomi Bakanlığı ve TİM tarafından hazırlanan Türkiye logosuyla ilgili, “İnşallah bugünden itibaren Türkiye’de üretilen ürünlerin artık üzerinde ‘Made in Turkey’ damgası yerine artık bu logo olacak. Dünyanın neresinde olursa olsun bu logoyu görenler o ürünün Türkiye’de üretildiğini, Türkiye’den ihraç edildiğini anlayacaklar” dedi. Türk sanayisini yurt dışında üst düzeyde temsil etmek ve ‘Türk Malı’ algısını yükseltmek amacıyla Ekonomi Bakanlığı ve Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) koordinasyonu ile başlatılan ‘Türkiye Markası’ çalışmaları tamamlandı. “Turkey Discover the potential ( Türkiye potansiyelini keşfet)” olarak belirlenen Turkey logosunun lansmanı dün Çırağan Sarayı’nda düzenlenen etkinlikle yapıldı.
Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) ihraç edilen Türk mallarının üzerine konulacak olan yeni logoyu tanıttı. TİM, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın katılımıyla, Çırağan Palace Kempinski Otel'de Türkiye Markası logosunu ve sloganını tanıttı. Turkey Discover the Potential (Potansiyelini keşfet) slogan olurken, logunun turkuaz renginde olduğu görüldü. Haber Gülseli KENARLI İSTANBUL DHA
#TürkiyeIt will take some time to see the "fruits" of the 21-hour trip of U.S. President Barack Hussein Obama to Ankara but hot from the oven is the striking difference in style and emphasis compared to George W. Bush’s presidential trip to the Turkish capital that reflects that the new tenant of the White House can deliver a feeling of "change" even if not the "change" itself for now.
ISTANBUL - With half the Turkish population under 28, young people have considerable say in how this country should be run, if only they were to voice it. Latest surveys have uncovered an overwhelming political apathy among the young and what interest exists is motivated far more by traditional party loyalty than party policy on contemporary issues
ISTANBUL - The Conrad Istanbul is not uniquely shaped for Istanbul, a city that architecturally is mostly populated with sharp pointed squares and rectangles. Its shape recalls the wavy roofs on fountains and over portals like those at Topkapı Palace and the Sultan Ahmet Fountain.