Migros’larda toplanan kullanılmış kıyafetler tam 9 yıldır Ariel tarafından pırıl pırıl yapılıp, yenileniyor. TOG gönüllüsü gençler ise bu kıyafetleri Türkiye’nin dört bir yanındaki ihtiyaç sahiplerine ulaştırıyor. Ariel, Migros ve TOG iş birliğinde gerçekleştirilen, bu yıl “Umudu Paylaş, Kalplere Ulaş” sloganıyla yürütülen kıyafet bağışı kampanyasıyla 393 bin çocuğa kıyafet dağıtıldı.
#ArielMigros, Ariel ve Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG), “Umudu Paylaş Kalplere Ulaş” kampanyası ile 10 binlerce ihtiyaç sahibini mutlu etmek için güçlerini birleştirdi. Artık bir gelenek halini alan ve bu yıl dokuzuncusu gerçekleşen “Kıyafet Bağış Kampanyası” süresince, Migros Mağazaları’nda toplanan giysiler önce Ariel ile yıkanıyor. Ardından yeni gibi tertemiz olan giysiler Toplum Gönüllüsü gençler tarafından ihtiyaç sahiplerine ulaştırılıyor olacak. Kampanyayı P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya CMO ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Dr. Onur Yaprak Migros Pazarlama Direktörü Aysun Zaman ve TOG Vakfı Genel Müdürü Murat Çitilgülü ile Elif Ergu konuştu.(Sponsorlu İçerik)
#HtvprogramlarMutfak dolabında bir kenara terk edilmiş küçük ev aletleri, ne zamandır gardropta fazlalık yapan çantalar, spor aletleri, çocuklara cömertçe alınmış oyuncaklar, mini mini marka kıyafetler… Evde artık ihtiyacınız olmayan her türlü eşyayı bağış karşılığında paylaşabileceğiniz, uygun fiyatlı alışveriş yaparken bağış yapabileceğiniz Givin mobil uygulamasıyla mutlaka tanışın!
#AlışverişPfizer Türkiye, Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) işbirliğiyle beş yıldan bu yana yürütülen ‘Gençlere Sağlık’ projesi kapsamında 20 bin gence sağlık eğitimi verildi. Pfizer Türiye Genel Müdürü Melih Memecan, “Bu proje sayesinde 20 bin gence ulaştık. Bugüne kadar ülkemizin her tarafına 13 okul inşa ettik. Şirketimizde ‘birebir’ yöntem uyguluyoruz. Türkiye genelinde kurumsal sorumluluk işlerimizi yürüten 1600 çalışanımız var. Onlar 1 tekerlekli sandalye alırlarsa, biz de 1 tane alıyoruz” dedi.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) Genç Girişimciler Topluluğu tarafından Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen "Girişimcilik Kongresi"nde sürdürülebilir girişimcilik tartışıldı. Oturumda, Avea ve Türkiye Toplum Gönüllüleri (TOG) Vakfı işbirliği ile sürdürülen Türkiye’de girişimcilik alanında kapsamı itibariyle ilk ve tek sosyal sorumluluk projesi "Hayatımın Fikri" tanıtıldı.
Yapay zekayı insan kaynaklarında kullanan Salihlili Burcu Alsan, Yıldız Teknik Üniversitesi’nin “Zirvedeki Kadın Yıldız” ödülünün de sahibi oldu. Burcu Alsan, çalışmalarıyla hem şirketlere hem çalışanlara değer yarattıklarını, analizlerin hızlıca aksiyona dönüştüğünü ifade ediyor.
#1Türkiye’de 50 yıldır kaliteli ve yenilikçi formüller eşliğinde fark yaratan köklü marka Elidor, hepimizin hayatına dokunan özellikleriyle saç bakımının gözdesi konumunda. Dünyada da en çok tercih edilen saç bakım markalarından olan Elidor, “Kendi Yolumuzda” sloganı ile ürünlerini geliştirmeye devam ediyor. Unilever şirketine ait olan Elidor, bakımlı ve sağlıklı saçlara kavuşturan ve ihtiyaca yönelik formüle edilen ürünlerini her geçen gün daha fazla insanla buluşturuyor.
#Sponsorlu İçerikToplum Gönüllüleri Vakfı’nın (TOG) Akkök Holding ve grup şirketlerinin desteğiyle İskenderun Teknik Üniversitesi’nin kampusunda kurduğu İskenderun Destek Merkezi, deprem travmasıyla daralan yüreklere nefes aldırıyor. Akkök Holding CEO’su İhsan Gökşin Durusoy, “Destek Merkezi ile öncelikli olarak çocuk, ergen, gençler ve kadınlar için sosyal, duygusal destek programları başlatıldı. Bu sayede yaşadıkları durumun üstesinden gelmeleri amaçlanıyor. Eylülden bu yana 8 bin kişiye ulaşıldı” dedi.
#Toplum Gönüllüleri Vakfı2021’den bu yana Gençlik Akademisi ile Anadolu’daki üniversiteli gençlere ulaşan Akbank, şimdi de deprem bölgesinde Güzel Yarınlar Hareketi’ni başlattı. Toplum Gönüllüleri Vakfı işbirliğinde gençlere 21. yüzyıl yetkinlikleri kazandırılması hedefleniyor. Projede dört ayda 3 bin gence ulaşıldı. 250 TOG gönüllüsü sahada çalıştı. Hedef bir yılda 10 bin gence kodlama, veri analitiği gibi alanlarda eğitim vermek.
#Gençlik Akademisi‘Asrın felaketi’ olarak nitelendirilen ve 60 bine yakın canımızı kaybettiğimiz 6 Şubat depreminin birinci yıl dönümünde, bu acıyı yaşayanları yalnız bırakmamak, biraz da olsa yaralarını sarmak, dayanışmak ve kayıplarımızı anmak için bir grup sanatçı ile önce Adıyaman sonra Malatya’daydık. Her iki kent de büyük bir şantiye görünümünde. Bir yanda devam eden inşaatlar, molozlar diğer yanda ağır hasarlı olmasına rağmen hâlâ yıkılmayan konutlar... Bir de konteynerkentlerde yaşama tutunmaya çalışanlar var. Ancak beni en çok gençler ve çocuklar etkiledi. Sevdikleri, şehirleri enkaz altında ama geleceğe dair umutları değil. Bunda şüphesiz bölgedekileri bir an olsun yalnız bırakmayan gönüllüler, dernekler ve sivil toplum kuruluşlarının katkısı büyük ancak o da giderek azalmakta. Çağrım şu: “Dayanışma, umutları yeşertmeye devam etsin.”
#KonteynerkentKiminde bir avlu var, kiminde büyük bir bahçe. Hepsi, depremin psikolojik enkazını çocuk, kadın ve gençlerin üzerinden kaldırmak için kuruldu. Kadınlar el işi kapı süsleri yapıyor, çocuklar kodlama öğreniyor, oyunlar oynuyor. Biri ağladığında diğerleri bir türkü tutturuyor ki hüzün dağılsın. Shell desteğiyle Kahramanmaraş, Adıyaman, Malatya ve Hatay’da STK’ların kurduğu konteynerkentlerdeki psiko-sosyal merkezleri gezdik. Depremin birinci yılında acılar taze, umutlar canlı.
#DepremYeni yıl tüm hızıyla yaklaşırken, birçok kişi için yılbaşı hediyesi arayışı başladı. Bu arayışta iki temel kriter var. Hediyenin bütçeyi fazla sarsmaması ve verilen kişiyi mutlu etmesi. İşte bu iki özelliğe de çok uygun olan eğitim desteği içerikli hediyeler ‘ne alsam’ diye düşünenler için geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yıl da yine güzel bir alternatif.
#Yılbaşının Hayırsever Hediyeleri