Teleperformance haberleri sayfasında Teleperformance hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 50 Teleperformance haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Diğer tüm hizmet sektörlerinde olduğu gibi bankacılık ve finans sektöründe de müşteri deneyimi en önemli konulardan biri haline geldi. Geçmiş yıllarda çağrı merkezi denildiğinde ilk olarak akla bir marka ile sorun yaşandığında aranılan yer olarak gelirdi. Ancak zamanla çok hızlı gelişerek hemen hemen tüm işlemlerin yapılabildiği ve rekabet açısından büyük avantaj sağlayan bir müşteri deneyim merkezine dönüştü. Bankacılık ve finans sektöründeki müşteri deneyimine yönelik yatırımların her geçen gün artışı konunun ne kadar önemli olduğunu açık ve net bir şekilde gösteriyor.
#TeleperformanceTeleperformance, 2019 yılı ilk yarısına ait büyüme rakamlarını açıkladı. Şirket, 2019’un ilk altı ayında 2018 yılının aynı dönemine göre yüzde 10,4 artış ile 2,564 milyon avro ciro elde etti. Şirketin 2019 ilk yarı FAVÖK oranı ise 2018 yılının aynı dönemine göre yüzde 56,7 artarak yaklaşık 505 milyon avroya ulaştı. Şirketin net kârı, yüzde 18’lik bir artışla 145 milyon avro olarak gerçekleşti.
#TeleperformanceTeleperformance Türkiye’nin çağrı merkezi sektörüne yönelik mesleki eğitimi Balıkesir’de istihdama katkı sağlamayı hedefliyor. Eğitimleri ziyaret eden Türkiye İŞKURUMU Genel Müdürü Cafer Uzunkaya, Balıkesir İŞKUR İl Müdürü Nazım Balcı ve Balıkesir İŞKUR Şube Müdürleri, Teleperformance Türkiye yetkilileriyle yeni istihdam fırsatlarını konuştu.
#TeleperformanceTeleperformance’ın Müşteri Deneyimi Araştırma Merkezi (CX Lab), 14 ülkede 18 sektörü kapsayan ve yaklaşık 200.000 cevap alınmış bireysel bankacılık araştırmasını sonuçlandırdı. Sonuçlara göre her iki kişiden biri mobil bankacılık uygulaması kullanıyor.
#TeleperformanceTeleperformance’ın Müşteri Deneyimi Araştırma Merkezi (CX Lab), 13 ülkeden, 10 bini aşkın tüketicinin katılımıyla gerçekleştirdiği araştırmada kullanıcıların online seyahat acenteleriyle yaşadıkları deneyimi değerlendirdi. Dört kişiden birinin yetersiz müşteri hizmetleri nedeniyle acente değiştirdiğini ortaya koyan araştırmada, katılımcılarının %33'ünün acentelerle mobil uygulamalar üzerinden iletişim kurduğu gözlendi.
#TeleperformanceAkıllı telefonların hızla yaygınlaşması, perakende sektöründe dijital kanalın ve e-ticaret platformlarının hızlı yükselişini tetikliyor. Çok kanallı müşteri deneyiminde dünyanın önde gelen şirketlerinden Teleperformance, 13 farklı ülkede gerçekleştirdiği çalışmayla tüketicilerin perakende ve e-ticaret alışkanlıklarını ölçerek, dijital perakendenin güncel profilini çıkardı.
#Sosyal MedyaGreat Place to Work, 2024 yılına ait ‘Türkiye’nin En İyi İşverenleri’ listesini açıkladı. 600’den fazla şirketteki iş yeri kültürü ve çalışan deneyimini ölçümleyen ankete dahil olan 160 bin çalışanın yanıtlarına göre oluşturulan listeye göre; 250-499 çalışan sayısı kategorisinde birinci Abbvie, 500-999 çalışan sayısı kategorisinde birinci Astrazeneca Türkiye, 1000 üzeri çalışan sayısı kategorisinde birinci Hilton oldu.
#Great Place To WorkSon üç yılda ortalama yüzde 30 büyüyen Teleperformance, 2019 yılında 236 milyon TL gelir elde ederek yüzde 60’ın üzerinde büyüdü. 2019 yılındaki ciro performansı ile 80 ülkede hizmet veren Teleperformance Grup genelinde, bölgesel bazda büyümeye en fazla katkı sağlayan ülkelerden biri oldu.
#TeknolojiDiğer tüm hizmet sektörlerinde olduğu gibi bankacılık ve finans sektöründe de müşteri deneyimi en önemli konulardan biri haline geldi. Geçmiş yıllarda çağrı merkezi denildiğinde ilk olarak akla bir marka ile sorun yaşandığında aranılan yer olarak gelirdi. Ancak zamanla çok hızlı gelişerek hemen hemen tüm işlemlerin yapılabildiği ve rekabet açısından büyük avantaj sağlayan bir müşteri deneyim merkezine dönüştü. Bankacılık ve finans sektöründeki müşteri deneyimine yönelik yatırımların her geçen gün artışı konunun ne kadar önemli olduğunu açık ve net bir şekilde gösteriyor.
#Teleperformance“Yeni Duyumuz Deneyim mi?” temasıyla 28 Kasım’da, Wyndham Grand İstanbul Levent Otel’de gerçekleşen 2019 ÇMD Geleneksel Çağrı Merkezi Zirvesi, çağrı merkezi sektörünün üst düzey yöneticilerini ve fikir önderlerini bir araya getirdi.
#Çağrı Merkezi ZirvesiTeleperformance, 2019 yılı ilk yarısına ait büyüme rakamlarını açıkladı. Şirket, 2019’un ilk altı ayında 2018 yılının aynı dönemine göre yüzde 10,4 artış ile 2,564 milyon avro ciro elde etti. Şirketin 2019 ilk yarı FAVÖK oranı ise 2018 yılının aynı dönemine göre yüzde 56,7 artarak yaklaşık 505 milyon avroya ulaştı. Şirketin net kârı, yüzde 18’lik bir artışla 145 milyon avro olarak gerçekleşti.
#TeleperformanceTeleperformance Türkiye’nin çağrı merkezi sektörüne yönelik mesleki eğitimi Balıkesir’de istihdama katkı sağlamayı hedefliyor. Eğitimleri ziyaret eden Türkiye İŞKURUMU Genel Müdürü Cafer Uzunkaya, Balıkesir İŞKUR İl Müdürü Nazım Balcı ve Balıkesir İŞKUR Şube Müdürleri, Teleperformance Türkiye yetkilileriyle yeni istihdam fırsatlarını konuştu.
#TeleperformanceTeleperformance’ın Müşteri Deneyimi Araştırma Merkezi (CX Lab), 14 ülkede 18 sektörü kapsayan ve yaklaşık 200.000 cevap alınmış bireysel bankacılık araştırmasını sonuçlandırdı. Sonuçlara göre her iki kişiden biri mobil bankacılık uygulaması kullanıyor.
#TeleperformanceTeleperformance’ın Müşteri Deneyimi Araştırma Merkezi (CX Lab), 13 ülkeden, 10 bini aşkın tüketicinin katılımıyla gerçekleştirdiği araştırmada kullanıcıların online seyahat acenteleriyle yaşadıkları deneyimi değerlendirdi. Dört kişiden birinin yetersiz müşteri hizmetleri nedeniyle acente değiştirdiğini ortaya koyan araştırmada, katılımcılarının %33'ünün acentelerle mobil uygulamalar üzerinden iletişim kurduğu gözlendi.
#Teleperformance