Güncelleme Tarihi:
Gelişmiş araştırma ve analitik hizmetleri sunacak olan Praxidia, Teleperformance'ın 40 yıla ve dünya genelinde 160'ın üzerinde pazara uzanan operasyonel deneyiminden faydalanacak. Praxidia, Teleperformance Group'un 20'den fazla ana sektördeki uzmanlığından ve yılda 180.000'den fazla kişiye ait özel anket verilerinden elde edilen bilgilerle markalar için olanaklar sunuyor. Ekip, markaların müşteri sadakatini artıran unsurları derinlemesine anlamasını sağlarken analizleriyle verimli müşteri etkileşimi gerçekleştirmeyi mümkün kılıyor.
Aynı zamanda TP Analytics'ten de sorumlu olan Praxidia CEO'su Paolo Righetti, Praxidia'nın kurumlara yatırımın daha iyi geri dönüşüyle değer yaratmak için en iyi değerlendirme ve analitik uygulamalarını derinlemesine bilgi birikimiyle birleştirdiğini belirtti.
Teleperformance Türkiye CEO'su Tülay Doğrular, "Praxidia ile tüm bu küresel uzmanlığı ve yetenekleri yeni bir şirket üzerinde topluyoruz." dedi.