Anneler Günü kampanyalarının en büyük farkı sadece hediye değil genel ihtiyaçların karşılanması için de bir fırsat olarak görülmesi. O nedenle mağazalar geniş çaplı kampanyalarına daha yüksek talep alıyor. Bu yıl ise tüm gruplarında en çok talep gören ürünler airfryer ile robotlar oldu. Teknosa satışların geçen aya göre iki kat arttığını belirtirken Arzum’un patronu Murat Kolbaşı, dik süpürgelere ilginin de yüksek olduğunu belirtti.
#Anneler GünüTürkiye’de Apple, Beats by Dr.Dre, JBL, Harman Kardon, Thule, Case Logic ve Hama gibi dünyanın önde gelen teknoloji ve aksesuar markalarının distribütörü olan Aztek Teknoloji, halka açılıyor. 10-11-12 Ağustos tarihlerinde halka arz edilecek paylar için 10.90 TL’den talep toplanacak. Aztek Teknoloji Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hüseyin Ütebay, “Halka arz maceramız aslında bizim kurumsallaşma sürecimizin bize göre taç giyme töreni. Önümüzdeki 5 sene boyunca yüzde 40 nakit temettü dağıtacağımıza yönelik taahhüdümüz var. Bu da bize uzun vadeli yatırım yapmak isteyecek olan tüketiciyi cezbeden bir nokta olacaktır” dedi.
#Aztek TeknolojiKoronavirüs salgını sonrası tüm dünyada pek çok sektör olumsuz etkilenirken, pek çok kişi de evinden çalışmaya başladı. Alışveriş alışkanlıkları değişime uğrarken e-ticarette kurallar yeniden yazılıyor. Bu süreci yakından takip eden Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, pandemi sürecinde teknoloji ürünlerinin satışının nasıl etkilendiğini, mağazaların kapatılmasıyla dijital mağazacılığın etkisini Hürriyet'e anlattı.
#TeknosaSokağa çıkma kısıtlamalarının gelmesiyle birlikte marketlerde satılan ürünlere yoğun ilgi oluştu. Gıdadan kişisel bakım ürünlerine kadar birçok grupta ürünler yok satmaya başladı. CarrefourSA’nın Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, stoklarının bulunduğunu ve vatandaşların dezenfekte edilmiş ve sosyal mesafesi korunmuş marketlerde alışveriş yaptığını söyledi.
#CarrefoursaOppo, 10 Nisan – 30 Nisan tarihleri arasında, belirli online satış noktalarından satın alınacak A5s , A5 2020 , A9 2020 ve Reno2 Z modellerinde, ekran kırılmalarına karşı 1 yıl boyunca geçerli olacak ücretsiz Ekran Garantisi kampanyasını başlattı.
#OppoTürkiye'de ilk cep telefonu görüşmesinin ardından geçen 26 yılda, Türk tüketicisinin cep telefonu seçimleri de teknoloji ile birlikte yön değiştirdi. Daha önceki yıllarda "Sadece alo diyeyim yeter" diyen yaş grubu bile artık sosyal medya kullanıyor, ona göre cep telefonu seçimi yapıyor. Pazarda en fazla rekabet ise 1000 TL ile 2 bin TL arasındaki telefonlarda yaşanıyor.
#Telefon