Geçtiğimiz iki hafta boyunca Avrupa’nın en iyileri PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS Continental Series (PCS) Charity Showdown Avrupa ayağında mücadele dolu zamanlar geçirdi. Bu hafta ise bu takımların 16’sı PCS Charity Showdown Avrupa’nın Büyük Finalleri’nde 100 bin dolar tutarındaki ödül havuzundaki paylarını almak için karşı karşıya gelecekler. PUBG ayrıca kazanan takımın tercihiyle 100 bin doları bir hayır kurumuna bağışlayacak.
#PubgY&R Team Red reklamcılığın Türkiye'deki değişiminden bahsederken "Reklamcılık sürekli kendini yenilemek zorunda olan bir meslek. Dünyada olan değişimleri Türk reklamcılığında da hissediyoruz. Daha basit, daha insancıl işlere doğru bir eğilim var. Teknolojinin sürekli geliştiği bir dönemde sektörün geleceğini öngörmek ise pek kolay değil. Ama tüm gidişat daha entegre ve daha ayakları yere basan bir reklamcılık anlayışı üzerine olacak gibi duruyor" ifadesinde bulundu.
#Team RedHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#GazetehaberleriHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#Kırmızı ÖdülleriVodafone, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü için Ağrı Aile ve Sosyal Politikalar Gençlik ve Spor Kulübü Kadın Futbol Takımı’nın hikayesinden ilham alarak hazırladığı reklam filminde, bir yandan mobil teknolojilerin birleştirici gücüne dikkat çekerken, bir yandan da geleneksel olarak erkeklerle özdeşleştirilen alanlarda kadınların da başarılı olabileceğine vurgu yapıyor.
#Vodafone17-24 Haziran tarihlerinde 100 ülkeden 15 bin katılımcıyı ağırlayan, 41.170 eserin ödül için yarıştığı Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık Festivalinin her alanında teknoloji ve inovasyon ön plana çıkıyor. Bu yılki festival yaratıcılığın ekonomi, toplum ve kültür üzerindeki rolüne odaklanıyor.Yaratıcılığın iş dünyasında pozitif bir rolü olduğu düşüncesiyle, panellerde yaratıcıların dünyadaki iyilik arayışına yapabileceği katkı üzerinde duruluyor.
#Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali5 Yıldır Akmerkez sponsorluğunda gerçekleşen Genç Aslanlar Yarışması’nın Türkiye ayağı bu yıl da Nisan 2016’da Akmerkez “Young Lions Zone” da gerçekleştirildi. 6 kategoride dereceye kalan ekipler, sektörün ileri gelen isimlerinin desteği ile “Cannes Genç Aslanlar” yarışması için hazırlandılar.
#Young Lions Zone13. Kırmızı Ödülleri’nde bu yıl büyük ödül Kıpkırmızı’yı Audi için hazırladığı ‘Cehennem’ başlıklı reklamla Tribal Worldwide İstanbul kazandı. Kırmızı Bölge’nin Kıpkırmızı ödülü Antalya merkezli Graphx’e, Kırmızı Dijital’in Kıpkırmızı’sı ise Plasenta Conversation Agency’ye gitti.
#ÖdülDünyanın en büyük pazarlama iletişimi yayını Advertising Age iş dünyasında başarılarıyla adından söz ettiren ‘Fark Yaratan Kadınlar’ı bir kez daha ödüllendirdi. Yaşam Boyu Onur Ödülü’nün Ümit Boyner’e verildiği etkinlikte Pazarlama Lideri ise Hürriyet Gazetesi İcra Kurulu Üyesi ve Pazarlama Direktörü Birim Gönülşen Özyürekli oldu.