Muğla Bodrum’da düzenlenen bir düğünde gelin için Hindistan’da hazırlanan 3 milyon lira değerinde 65 kilo ağırlığında komple swaroski taşlarla işlenerek Türkiye ye getirilen gelinlik göz kamaştırırken, gelinliği 45 kilogram ağırlığındaki gelin taşıdı.
#MuğlaBodrum’da düzenlenen bir düğünde gelin için Hindistan’da hazırlanan 3 milyon lira değerinde 65 kilo ağırlığında komple swaroski taşlarla işlenerek Türkiye ye getirilen gelinlik göz kamaştırırken, gelinliği 45 kilogram ağırlığındaki gelin taşıdı.
#GelinlikKonferansta paylaşılan iki araştırma kadınların sosyal ve ekonomik alanın nasıl dışında kaldığının endişe verici gerçeğini ortaya koydu. Konda’nın araştırmasına göre 14 yaş üstü kadınların 20 milyonun, SiA Insight’ın yaptığı araştırmaya göre de 14-25 yaş arası 2 milyon kadının evde oturduğunu gösteriyor.
#Kadının Gücü KonferansıCapital 500’ün bu yıl açıkladığı listede hepimizin dikkat etmesi gereken önemli bir başarı hikâyesi var; o da Nef’e ait. 7 yıllık gencecik bir şirket olan Nef, nasıl en yakın rakibinden yüzde 50, listenin üçüncüsünden de iki kat daha fazla ciro elde edecek konuma gelerek gayrimenkul sektöründe zirveye oturabildi? Daha da önemlisi bu kadar kısa sürede nasıl bu kadar ‘güçlü’ ve ‘belirgin’ bir marka olabildi? Cumhuriyet tarihinde bir ilke imza atarak 5 yılda milyar TL ciroya ulaşan ilk firma Nef'in başarı hikayesini yakından okuyalım...
#NEFDikkat çekmenin en garantili yolu, kırmızı bir giysi giymek veya kırmızı bir aksesuvar kullanmak. Vitrinleri yılbaşına doğru kırmızı ürünler ele geçiriyor. Yeni yıl başlarken uğur getirdiği düşünülüyor çünkü. Bu rengi korkmadan, gösterişli bir şekilde taşımak isteyenler gece elbiselerini, içinde yaşatanlar ise iç çamaşırlarını seçiyor. Kırmızı sadece iç ve dış giyimde değil, ev aksesuvarlarında, ayakkabılarda, çantalarda, takılarda, hediyeliklerde de sık sık karşımıza çıkıyor.
Konuya dolgu topuklardan girmek gerekiyor. Geçtiğimiz yıl ilk defa ortaya çıkan dolgu topuklar, bu yaz ayakkabı modasını ele geçirdi. Bütün markalar koleksiyonlarında dolgu topuklara yer verdi. Kimi mantardan, kimi hasırdan, kimi tahtadan yaptı.
İtalyan moda devi Dolce&Gabbana'da (D&G) otomotiv sektörüne el attı. Armani'nin Mercedes'le yaptığı işbirliğinden sonra Dolce&Gabbana'da Citroen ile bir işbirliği yaparak, C3 ve C3 Pluriel modellerinin iç ve dış tasarımına imza attı. Citroen, D&G imzalı özel kolleksiyon otomobillerden, sadece 5 bin adet üretecek.