Bursa’daki fabrikasında ürettiği küp domates ve salçaları 25’in üzerinde ülkeye ihraç eden Merko Gıda, pandemiye rağmen 8.5 milyon dolar yatırımla Frigo Pak Gıda’nın yüzde 25’ini satın aldı. Bu alımla Merko’nun gücünü arttırdığını söyleyen Merko Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Alistair Baran Blake, özellikle Avrupa ülkelerinde önemli bir atılım yapmayı hedeflediklerini ifade etti.
#GazetehaberleriYILLARCA meyve suyunda portakal, şeftali ve vişne gibi klasik tatlarda ısrar eden tüketicinin direnci, sonunda kırıldı. Meyve suyu pazarında, frambuaz, mango, yaban mersini, ananas gibi tatları klasik tatlarla karıştırılarak elde edilen ürünlerle, kişi başı tüketim ayda 2 bardaktan 5 bardağa çıktı. Yeni karışımlarla elde edilen ürünlerin de desteği ile meyve suyu pazarı, 1 milyar TL’lik büyüklüğe ulaştı.
Yaz sıcağında kuşkusuz en iyi serinletici içecek su. Ama katkısız meyve sularından içmek de çok faydalı. Şeftali, vişne, kayısı, elma, portakal yıllardır bildiğimiz meyve suları. Bu geleneksel tatlara her yıl yenileri ekleniyor. Mango, nar, kuşburnu, ananas ve turunç örneğin. Bir de "karışık meyveli" olarak anılan karma meyve suları da var. Ama yılın en trendi içeceği kuşburnu ve nar suyu.
Sunpride, yüzde 100 doğal meyve sularını şimdi de coex ambalajlarda sunuyor. Camın saflığını ve doğallığını da yansıtan yeni coex ambalaj diğer plastik şişelerden farklı olarak koruyucu madde kullanmayı gerektirmiyor ve özel iç bariyeri sayesinde oksijen transferini önleyerek meyve suyunun ilk günkü tazeliğini koruyor.