Şenol Şankaya haberleri sayfasında Şenol Şankaya hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 137 Şenol Şankaya haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Bu yıl 38. yaşını kutlayan Yeşim, yurtiçindeki yatırımlarının yanında globalde de hedef büyüttü. Dünya markalarının stratejik üretim ortağı olduklarını belirten Yeşim Grup CEO’su Şenol Şankaya, 3 yıl üst üste Mısır’ın en büyük hazır giyim-konfeksiyon ihracatçısı olduklarını ve büyümeyi sürdüreceklerini dile getirdi.
#Şenol Şankayaİşlerin yavaş yavaş toparlamaya başladığını söyleyen Yeşim Tekstil Ceosu Şenol Şankaya, bu yıla ilişkin planlarda revizeye gideceklerini kaydetti. Bu süreçte maske üretimine başladıklarını anımsatan Şankaya, birçok özelliği bulunan ürün için son olarak TSE’den ‘Covid-19 Güvenli Üretim Belgesi’ aldıklarını açıkladı. Önümüzdeki yılın hareketli geçecek gibi göründüğünü ifade eden Şankaya, Amerika’nın Çin’den alımlarını azaltma planlarına bağlı olarak Türkiye’yi radarına aldığını belirterek, Türkiye’nin bu talebe hazırlanıp, tüm planlamalarını ona göre revize etmesi çağrısında bulundu.
#BursaDev fabrika kompleksinin içinde, bir yanda ihraç edilecek tonlarca konfeksiyon malzemesi üretilirken diğer yanda yüzlerce çocuk karyolalarında huzurla uyuyor... Burası, 1983’ten beri tekstil alanında faaliyet gösteren Yeşim Tekstil’in kuruluşundan itibaren hizmet veren kreşi. Kanuna göre kurumlarında 150’den fazla kadın çalışanı bulunan işverenlerin kreş açma zorunluluğu buluyor. Peki kaçının bünyesinde kreş var? Bu sorunun cevabı yok.
#KreşDevlet nişanı ile ödüllendirilen eski Devlet Bakanı Cavit Çağlar, Türkiye ile Rusya arasındaki ilişkilerin normale döndürülme sürecine nasıl dahil olduğunu anlattı. Çağlar, çok yakın arkadaşı olan Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar ile yaptığı görüşmenin ardından sürece dahil olduğunu ve krizin çözümüne yardımcı olabileceğini ‘hallederiz' diyerek ifade ettiğini kaydetti.
#Cavit ÇağlarULUDAĞ Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (UHKİB) Başkanı Şenol Şankaya, Türkiye’nin 10 yıl önce daha çok ucuz ürün grubunda büyük oyuncu olduğunu hatırlatarak, “Artık o ucuz mallar daha çok Bangladeş’e, Pakistan’a, Uzakdoğu’ya kaydı. Biz de daha katma değerli ürünlere kaydık, çok değerli ve lüks segmentteki markalarla çalışmaya başladık” dedi.
#Şenol ŞankayaNike, Zara, Burberry, Banana Republic gibi 20 dünya markasına üretim yapan Yeşim Tekstil son olarak marka zincirine ABD’li spor giyim markası Under Armour’u da ekledi. Nike’ın dünyadaki 8 stratejik üreticisinden biri olan Yeşim Tekstil’in CEO’su Şenol Şankaya, “Doğuş Grubu’nun Türkiye’ye getirdiği Under Armour da üretim için bizimle anlaştı. Biz de Under Armour için bir ya da 2 fabrika kuracağız” dedi.
#Şenol ŞankayaFabrika altyapılarını modern ve yapay zeka ile desteklenen bir forma büründürdüklerini belirten Yeşim Grup CEO’su Şenol Şankaya, “Dijital teknolojilerden üç boyutlu tasarım programları ve bulut entegrasyonları ile numune süreçlerini fiziksel üretim gerektirmeden müşterilerimizle paylaşabilme imkanına eriştik. Bu şekilde hem çok daha hızlı hem daha verimli olabiliyoruz” dedi.
#GazetehaberleriBu yıl 38. yaşını kutlayan Yeşim, yurtiçindeki yatırımlarının yanında globalde de hedef büyüttü. Dünya markalarının stratejik üretim ortağı olduklarını belirten Yeşim Grup CEO’su Şenol Şankaya, 3 yıl üst üste Mısır’ın en büyük hazır giyim-konfeksiyon ihracatçısı olduklarını ve büyümeyi sürdüreceklerini dile getirdi.
#Şenol Şankayaİşlerin yavaş yavaş toparlamaya başladığını söyleyen Yeşim Tekstil Ceosu Şenol Şankaya, bu yıla ilişkin planlarda revizeye gideceklerini kaydetti. Bu süreçte maske üretimine başladıklarını anımsatan Şankaya, birçok özelliği bulunan ürün için son olarak TSE’den ‘Covid-19 Güvenli Üretim Belgesi’ aldıklarını açıkladı. Önümüzdeki yılın hareketli geçecek gibi göründüğünü ifade eden Şankaya, Amerika’nın Çin’den alımlarını azaltma planlarına bağlı olarak Türkiye’yi radarına aldığını belirterek, Türkiye’nin bu talebe hazırlanıp, tüm planlamalarını ona göre revize etmesi çağrısında bulundu.
#BursaSurvivor 2020 konsey toplantısında Acun Ilıcalı, gönüllüler takımı ve ünlüler takımının tablolarının satıldığını açıkladı. Acun Ilıcalı, Gönüllülerin yaptığı tablonun Acar Home’un sahibi Ahmet Acar’ın 100 bin lira vererek satın aldığını söyledi. Acun Ilıcalı, Ünlülerin tablosunun da satıldığını ve teklifin de manevi olduğunu söyledi. Ünlülerin tablosunu ise Bursasporlu Şenol Şenkaya satın aldığı öğrenildi. Peki, Survivor tablolarını satın alan Ahmet Acar ve Şenol Şankaya kimdir, meslekleri ne?
#Survivor Tablolarını Satın Alan Ahmet AcarYeşim Tekstil Ceo’su Şenol Şankaya’nın babası rahmetli Şükrü Bey, 25 yıl önce bir öğüt verdi. ‘Evladım, çalışanlarının insan olduğunu ve onlara iyi davranma sorumluluğunun olduğunu asla unutma. Onlara daima iyi davran.’ Şenol Şankaya, bu sözü benimsedi. Bunu büyük cümlelerle anlatmak zor olduğu için de ‘Önce İnsan’ dedi. Ardından kurum kültürü olarak benimsendi. Tüm projeler ve çalışmalar bunun üzerine kuruldu. Yeşim Tekstil İnsan Kaynakları ve Sosyal Uygunluk Direktörü Fatoş Hüseyinca ile Kurumsal İletişim Müdürü Dilek Cesur, insan odaklı çalışmaları ve projeleri anlattı.
#BURSADünya markalarına yaptığı üretimle tekstil - hazır giyim sektörünün Türkiye’deki öncü firmaları arasında yer alan Yeşim Tekstil, Ağrı’ya 3 yıl içinde gerçekleştireceği 5 bin kişilik istihdam hamlesi ile üretim ve ihracat kapasitesini arttırarak ülke ekonomisine pozitif katkı yapmayı sürdürecek.
#Yeşim TekstiTMSF’ye olan borçlarını kapatmasıyla gündeme gelen Çağlar Grup Başkanı Cavit Çağlar, “20 yıldır sırtımda 100 kiloluk yükle geziyordum. Borçlarımı ödediğim için nasıl hafifledim, nasıl mutluyum. Kuşlar gibi özgürüm. Pişmanlıklarım var ama artık geriye değil, ileriye bakıyorum” dedi. Çağlar, bugünlerde ‘En büyük hayalim’ dediği Cavit Çağlar Üniversitesi’nin kuruluşuna odaklandığını söyledi.
#TMSFDev fabrika kompleksinin içinde, bir yanda ihraç edilecek tonlarca konfeksiyon malzemesi üretilirken diğer yanda yüzlerce çocuk karyolalarında huzurla uyuyor... Burası, 1983’ten beri tekstil alanında faaliyet gösteren Yeşim Tekstil’in kuruluşundan itibaren hizmet veren kreşi. Kanuna göre kurumlarında 150’den fazla kadın çalışanı bulunan işverenlerin kreş açma zorunluluğu buluyor. Peki kaçının bünyesinde kreş var? Bu sorunun cevabı yok.
#KreşUludağ Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (UHKİB), Ekonomi Bakanlığı desteği ile başlattığı “Hazır Giyim ve Konfeksiyon Sektöründe Endüstri 4.0 Entegrasyonu Ur-Ge Projesi” ile Türk hazır giyim sektörünün küresel ticaretteki yüzde 3,4’lük payını artırması ve yüksek katma değerli ihracatta öncü olmasını amaçlıyor ve projenin ilk adımı olan “ihtiyaç analizi” için Bahçeşehir Üniversitesi ile iş birliği gerçekleştiriliyor.
#İhracatDevlet nişanı ile ödüllendirilen eski Devlet Bakanı Cavit Çağlar, Türkiye ile Rusya arasındaki ilişkilerin normale döndürülme sürecine nasıl dahil olduğunu anlattı. Çağlar, çok yakın arkadaşı olan Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar ile yaptığı görüşmenin ardından sürece dahil olduğunu ve krizin çözümüne yardımcı olabileceğini ‘hallederiz' diyerek ifade ettiğini kaydetti.
#Cavit ÇağlarUludağ Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (UHKİB) Yönetim Kurulu Başkanı Şenol Şankaya, Türk üreticilerin sağladığı esneklik, hız ve kalitenin yakın coğrafyada hiçbir yerde olmadığını vurgulayarak, "Avrupa da baktı, Türkiye'nin bu sektörde alternatifi yok. Olduğunu bilseydi, bu olumsuz geçen bir yıl içinde giderlerdi, gidemediler." dedi.
#TicaretULUDAĞ Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (UHKİB) Başkanı Şenol Şankaya, Türkiye’nin 10 yıl önce daha çok ucuz ürün grubunda büyük oyuncu olduğunu hatırlatarak, “Artık o ucuz mallar daha çok Bangladeş’e, Pakistan’a, Uzakdoğu’ya kaydı. Biz de daha katma değerli ürünlere kaydık, çok değerli ve lüks segmentteki markalarla çalışmaya başladık” dedi.
#Şenol ŞankayaNike, Zara, Burberry, Banana Republic gibi 20 dünya markasına üretim yapan Yeşim Tekstil son olarak marka zincirine ABD’li spor giyim markası Under Armour’u da ekledi. Nike’ın dünyadaki 8 stratejik üreticisinden biri olan Yeşim Tekstil’in CEO’su Şenol Şankaya, “Doğuş Grubu’nun Türkiye’ye getirdiği Under Armour da üretim için bizimle anlaştı. Biz de Under Armour için bir ya da 2 fabrika kuracağız” dedi.
#Şenol Şankaya- UİB Koordinatör Başkanı Sabuncu: "(Otomotiv) ihracatımızın yüzde 74'ü AB'ye gidiyor ama yüzde 85'i avro ile yapılıyor. Bu, geçen seneki rakamlar. Parite dolar lehine değiştikçe, göreceli olarak ihracat düşmüş gibi oluyor. Esasında ihracat düşmüyor" - UHKİB Başkanı Şankaya: "Bizim hazır giyim ve konfeksiyonun girdisi olan ham madde genelde dolar, satışımız da avro. Sonuçta, hazır giyim ve konfeksiyonun karlılık endeksinde 2015 yılında beklenen bir olumlu sonucu göremeyeceğiz gibi geliyor bize. Bu yüzden hazır giyim ve konfeksiyon bu konuda tedirgin ve herkes önlem arayışında"
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın, Avrupa Birliği’ne (AB) ihraç edilen biberlere pestisit (zirai ilaç kalıntısı) analizi zorunluluğu getirmesinin maliyeti TIR başına 2 bin lira olacak. Bu analizlerin yüksek maliyetine dikkat çeken Uludağ Yaş Meyve ve Sebze İhracatçıları Birliği Başkanı Salih Çalı, “Tabii ki analize karşı değiliz ancak maliyetleri ne kadar arttırdığını rakamlar gösteriyor” dedi.